مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان یزد:

نیازمند همکاری فرمانداری اشکذر برای تکمیل مجتمع آبرسانی هستیم

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان یزد با اشاره به جمعیت قابل توجهی که در روستاهای اشکذر ساکن هستند، گفت: برای تکمیل مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) نیازمند همکاری فرمانداری اشکذر هستیم.

به گزارش یزدی نیوزمحمد فاتحی در دیدار با فرماندار جدید اشکذر با اشاره به شرایط خشکسالی که طی دو دهه گذشته در استان یزد حاکم بوده و ضرر و زیان‌های جدی به روستاها وارد کرده است، اظهار داشت: این خشکسالی‌ها آبرسانی به روستاها را نیز با مشکل مواجه کرده است.

 
وی بیان کرد: خشکسالی از یک‌سو و زیان‌ده بودن شرکت آب و فاضلاب روستایی از سوی دیگر، خدمت رسانی به مشترکان آب روستایی را دچار مشکل کرده است.
 
فاتحی با اشاره به اینکه اشکذر از جمله شهرستان‌هایی است که تعداد زیادی روستای دارای سکنه و با جمعیت قابل توجه دارد، افزود: علاوه بر جمعیت روستایی، تعداد زیادی مجتمع دامداری و کشتارگاه‌های بزرگ و گلخانه نیز در سطح روستاهای این شهرستان فعال هستند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد خاطرنشان کرد: این حجم از فعالیت در روستاهای اشکذر، نیازمند آبرسانی منظم است اما قدیمی بودن تأسیسات آبرسانی، خدمات دهی به مشترکان را با مشکل مواجه کرده است.
 
وی یادآور شد: طی سال‌های اخیر برای احداث مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سطح استان اقدامات خوبی انجام شده که یکی از مجتمع‌ها در شهر خضر آباد با عنوان مجتمع آبرسانی امام حسین (ع) احداث شده است.
 
فاتحی با بیان اینکه در حال حاضر تنها فاز اول این مجتمع به بهره‌برداری رسیده است، افزود: انجام فازهای بعدی مجتمع امام حسین (ع) و آبرسانی به روستاهای اشکذر، نیازمند مساعدت فرمانداری و دهیاری‌های این شهرستان است.
 
وی با اشاره به نقش مؤثری که فرمانداری اشکذر می‌تواند در تکمیل این پروژه ایفا کند، بیان کرد: امیدواریم با اتمام فازهای بعدی مجتمع آبرسانی امام حسین (ع)، مشکلات روستاهای شهرستان اشکذر تا حد زیادی برطرف شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..