استاندار یزد:

معادن در رفع دغدغه‌های زیست محیطی بیش از پیش بکوشند

استاندار یزد با اشاره بر توجه فعالان اقتصادی به ایفاء مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: بروکراسی اداری در جریان تولید و فعالیت معادن به حداقل خواهد رسید .

به گزارش یزدی نیوز«محمدعلی طالبی» در جریان دیدار با اعضای هیات مدیره خانه معدن و برخی فعالان این حوزه پیرامون هم اندیشی در حل مشکلات و بهره‌برداری مناسب از معادن با تاکید بر مولفه‌های زیست محیطی،مسئولیت اجتماعی و ثروت آفرینی، در سالن زنده یاد حمیدیا صورت گرفت .

 
وی افزود : معادن غنی و  متنوع،  ظرفیت بسیار خوبی برای استان است که در شرایط امروز  می تواند به فرایند توسعه استان کمک کند تا با بهره گیری از مجاری قانونی، علاوه بر ایجاد اشتغال و تولید ثروت، در رونق اقتصادی دولت،تامین اعتبارات مورد نیاز و یا جبران خسارت ها نقش آفرینی کند .
 
استاندار یزد گفت: توجه به مسائل زیست محیطی با هدف ارائه  پاسخ مناسب به  نسل‌‎های آینده موضوعی جدی در حوزه فعالیت‌های معدنی استان است که خوشبختانه  گفتمان موثری از سوی  واحدهای اقتصادی،دستگاه‌های اجرایی و فعالان این عرصه در این خصوص ایجاد شده و امید است مورد توجه تمام بخش‌ها قرار گیرد.
 
طالبی خاطرنشان کرد: ضروریست نوع رویکرد ما در فرایند توسعه استان، نسبت به آینده به گونه‌ای باشد که علاوه بر بهره‌مندی از منابع موجود، بتوانیم پاسخگوی نیاز نسل‌های آتی نیز باشیم .
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..