در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه ایجاد کارخانه نوآوری در بافت تاریخی یزد

در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد، تفاهم‌نامه ایجاد کارخانه نوآوری در بافت تاریخی یزد، به امضاء"‌سورنا ستاری" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ‌و "‌محمدعلی طالبی" استاندار یزد رسید.

به گزارش یزدی نیوز "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان یزد و بازدید از شرکت‌های دانش بنیان گفت: امروز از روزهای بسیار خوب و پر برکت برای استان یزد بود.

"طالبی" با اشاره به اینکه حمایت‌های بسیار خوبی از شرکت‌های دانش بنیان می‌شود، ادامه داد: امیدواریم شاهد تداوم این حمایت‌ها و تعمیم آن به سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها باشیم و معاون محترم رئیس جمهور این نگاه را به سایر مسئولان هم منتقل کنند تا حمایت جدی از استان یزد در حوزه نوآوری صورت گیرد.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: در یزد انگیزه و تعامل خوب و اجماع گفتمانی در استان برای توسعه فناوری و نوآوری وجود دارد و این نگاه، با تعامل و همدلی مدیران دستگاه های مختلف، ایجاد کارخانه نوآوری در یزد و اجرای طرح محله فناوری در استان دنبال می شود تا از این مسیر، یزد به عنوان استان ویژه علم و فناوری در کشور مطرح شود.
گفتنی است در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، تفاهم نامه ایجاد کارخانه نوآوری در بافت تاریخی یزد بین معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و استاندار یزد امضا شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..