حماسه‌سازان سوم خرداد در استان یزد تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به برنامه‌های روز سوم خرداد ماه در استان گفت: یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ‌ویژه حماسه ‌سازان سوم خرداد در استان یزد تجلیل می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوز احمد ابراهیمی در نشست ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی با حضور نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی استان در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تشکیل شد به برنامه‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد در یزد اشاره کرد و اظهار داشت: عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به ‌ویژه حماسه ‌سازان سوم خرداد، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه‌های روز سوم خرداد ماه در استان یزد است.

 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع توسط دستگاه‌های مختلف استان به مناسبت روز سوم خرداد در یزد شد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه به این مناسبت می‌تواند راهی در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه و بالاخص نسل جوان باشد.
 
وی با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های ما در سطح جامعه باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد اذعان داشت: بدون شک در این خصوص نقش دستگاه‌های مختلف پررنگ و غیر قابل انکار است.
 
ابراهیمی روز سوم خرداد ماه را نماد مقاومت قهرمانانه مردم ایران دانست و تصریح کرد: این روز با توجه به اینکه مردم ما با دستان خالی و با عنایت به خدای متعال توانستند در مقابل دشمنان اسلام بایستند به شکلی پیش رفت که در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در ادامه با اشاره به اینکه ما در طول چهل سال گذشته بارها و بارها و در هر شرایطی نشان دادیم که هیچ گاه در مقابل زیاده خواهی و دشمنی‌های زورگویان سرخم نخواهیم آورد تاکید کرد: بدون شک یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های دوران دفاع مقدس می‌تواند راهی برای گره گشایی شرایط کنونی کشور باشد که توسط دشمن با مشکلاتی روبه‌رو شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..