خبرهایی خوب برای مشمولان بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت استان از مکانیزه کردن اسناد بستری ،افزایش برگ دفترچه ها و قرار گرفتن مددجویان کمیته امداد زیر چتر حمایتی این بیمه خبرداد.

به گزارش یزدی نیوز دکتر دریجانی با اشاره به مکانیزه کردن اسناد مرتبط با بستری بیمه شدگان در بیمارستانها در راستای دولت الکترونیک بعنوان اصلی ترین اقدام در سال جاری افزود: تا قبل از این هر پرونده بستری بیمه شدگان حدود بیست تا سی  برگ بود که با اجرای این طرح به یک برگ آن هم برای بایگانی کاهش می یابد. خبرهایی خوب برای مشمولان بیمه سلامتخبرهای خوب به بیمه شدگان سلامت در استان

 
وی افزود: این طرح هم اکنون در ۱۴ بیمارستان استان در حال اجرا است.
 
مدیر کل بیمه سلامت استان هم چنین از انتقال بیمه درمان همه مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت خبر داد وافزود:براین اساس ده هزار نفرازمدد جویان کمیته امداد  باید هر چه زودتر به مراکز بیمه سلامت مراجعه و دفتر چه درمان خود را دریافت کنند چراکه از ابتدای خرداد ماه کارت های بیمه کمیته امداد اعتبار نخواهد داشت.
 
دریجانی هم چنین از افزایش تعداد برگ های دفتر چه های بیمه سلامت خبرداد و گفت برگ های دفترچه بیمه سلامت عادی از دوازده  برگ به هجده  برگ و برای بیماران خاص به سی وشش  برگ افزایش یافته است وهزینه صدور هر دفترچه  بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ، سی هزارریال است.
 
 مدیر کل بیمه سلامت استان الکترونیکی شدن نسخه پزشکان در استان را از دیگر اقداماتی دانست که در شهرستان تفت اجرایی شده است و اکنون در حال گسترش در سایر شهرستانها است.
 
هم اکنون ۳۵۰ هزار نفر در استان یزد زیر چتر حمایتی بیمه سلامت قرار دارند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..