فرماندار مهریز:

امکانات رفاهی چشمه باستانی غربالبیز افزایش می‌یابد

فرماندار مهریز از افزایش امکانات رفاهی چشمه باستانی غربالبیز به عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز رضا زارع‌زاده در بازدید از تفرجگاه باستانی غربالبیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان مهریز با طبیعت بکر به ویژه جاذبه تفرجگاهی غربالبیز توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند بر این اساس افزایش امکانات رفاهی در این تفرجگاه باید در اولویت کاری مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در تفرجگاه غربالبیز افزود: احداث پارکینگ، ایجاد سکو و آلاچیق، لوله‌گذاری برای تأمین آب آشامیدنی، سنگ فرش مسیر و نصب چراغ در منطقه برای رونق هرچه بیشتر این مرکز تفریحی گردشگری انجام شده است.
 
فرماندار مهریز عنوان کرد: توسعه فضای پذیرایی، ایجاد سفره خانه سنتی و توجه به بحث بهداشت برای تکمیل امکانات موجود توسط مسئولان باید مدنظر قرار گیرد و به عنوان یک اولویت پیگیری شود.
 
زارع زاده ادامه داد: شهرستان مهریز یکی از شهرهای تاریخی استان یزد است و از طبیعت بکر و بسیار زیبایی برخوردار بوده و در سال‌های گذشته گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است بنابراین آبادانی و ارتقا امکانات و خدمات در تفرجگاه‌های آن از ضرورت‌های توسعه گردشگری است.
 
 غربالبیز یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز و استان یزد است که در روستای مدوار در چهار کیلومتری شهر مهریز قرار دارد و دارای طبیعتی زیباست که نظر تاریخی قدمت آن به دوران اشکانیان باز می‌گردد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..