استاندار یزد در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان:

در کنار نگهداری اسناد، بهره برداری مناسب از این میراث مکتوب در دستورکار قرار گیرد

استاندار یزد در بازدید از مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گفت: لازم است در کنار صیانت و نگهداری از اسناد، بهره برداری مناسب از این میراث مکتوب در دستورکار قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز"محمدعلی طالبی" استاندار یزد به همراه "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "آزاد معلم" مشاور جوان استاندار و "سیدحسین پایدار" دستیار استاندار در حوزه اطلاع‌رسانی، ‌از بخش های مختلف مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان بازدید کرد.

استاندار یزد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، ‌گفت: نگهداری اسناد کاری بسیار مهم و نیاز امروز و آینده جامعه است اما باید در کنار صیانت و نگهداری از اسناد بهره‌برداری مناسب از این میراث مکتوب نیز انجام شود.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: اگر چنین آرشیوی از گذشته در اختیار ما نیز بود، شاید با استفاده از تجربیات گذشتگان ‌شاهد شرایط بهتری در کشور بودیم.
طالبی در پایان خاطرنشان کرد: زحمات شما در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان زمانی جلوه بیشتری پیدا می‌کند که بهره‌برداری مناسب ‌و خوبی از این اسناد در حوزه های مختلف صورت گیرد.
گفتنی است در ابتدای این نشست "داود پاک‌طینت"  مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مرکز ارائه نمود و پیشنهاد راه اندازی سایتی در استان جهت ثبت و مستندسازی وقایع تاریخی استان را مطرح کرد که مقرر شد طرح مورد نظر جهت بررسی به استانداری ارائه شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..