سیل مهربانی جاری است / کمک رسانی مردم نوع دوست نیر یزد به مناطق سیل زده

مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر از ارسال چهارمین مرحله از کمک‌هایی مردمی نیر به مناطق سیل زده کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسن احمدی مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر گفت: از نخستین لحظات انتشار اخبار و تصاویر مربوط به سیل زدگان در مناطق مختلف کشور، مردم نوع‌دوست و داوطلبان جمعیت هلال احمر، نیر آمادگی خود را برای پیوستن به شبکه امداد رسانی و کمک در زمینه‌های مورد نیاز برای تسکین آلام آسیب‌دیدگان اعلام کردند.

وی افزود: رهنمود‌های مقام معظم رهبری به عنوان محور و جلوه‌گاه همبستگی همه آحاد جامعه و دستگاه‌های مسئول، نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط بحران‌زده کنونی روستا‌ها و مناطق آسیب‌دیده استان‌های سیل زده، تمامی مساعی خود را برای کمک‌رسانی به مردم رنج‌دیده، به کار بندند.

احمدی ادامه داد: مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر نیر بنا به وظیفه ذاتی خود در بازه زمانی کوتاهی در این راستا با ایجاد پایگا‌های جمع آوری کمک‌های مردمی و استقرار صندوق‌های ثابت و سیار جمع آوری کمک‌ها در میعادگاه‌های نماز جمعه و معابر اصلی شهر نسبت به این امر اقدام نمود.

وی گفت: در این مرحله از ارسال کمک‌های مردم نوع دوست نیر مجموعا بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اقلامی، چون پتو، زیر انداز، لباس، برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات، نان خشک، آب معدنی، کنسرجات، ست بهداشتی، ظروف آشپزخانه، چراخ والور، بخاری، مایع ظرف شویی جمع آوری و ارسال شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..