انتخاب میبد بعنوان محل برگزاری جشنواره تئاتر

شهرستان میبد برای برگزاری جشنواره تئاتر استانی انتخاب شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: شهرستان میبد ظرفیت و پتانسیل لازم برای برگزاری جشنواره ها را دارد.

مجید جوادیان زاده افزود: میبد با پیشینه فرهنگی هنری که دارد، همچنین با داشتن هنرمندان و مسئولان دلسوز و با توجه به ارزیابی های به عمل آمده برای برگزاری جشنواره تئاتر استانی انتخاب شد.
وی اظهار داشت: امسال با توجه به سیاست های تمرکز زدایی در فعالیت های فرهنگی هنری و موضوع عدالت فرهنگی، مقرر شد تا مهمترین جشنواره های استانی را در شهرستان هایی که ظرفیت و پتانسیل لازم برای برگزاری جشنواره ها را دارند برگزار شود.
جوادیان زاده برگزاری جشنواره استانی تئاتر فعالیت ها و اقدامات دیگری در حوزه تئاتر مانند برگزاری دوره های آموزشی حهت کمک به ارتقای سطح کیفی و کمی دانش تئاتر در میان هنرمندان بومی، جشنواره ملی چتر زندگی،افتتاح مجموعه تئاتر شهر میبد با هدف آماده سازی و بازآرایی فضا های موجود تئاتر و غیره را در سطح استان و شهرستان میبد برشمرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اشاره کرد : تئاتر یک هنر مادر و پایه است که با نگاه شایسته و بایسته به آن قابلیت استفاده و بهره داری از آن برای سایر هنر ها را نیز می تواند داشته باشد.
وی تقدیر از پیشکسوتان تئاتر درعرصه بازیگری، کارگردانی و بخش های فنی را از برنامه های جشنواره برشمرد و زمان جشنواره را ۱۵ تا ۲۳ آبان ماه اعلام کرد. 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..