معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

هیئات مذهبی یزد از ظرفیت مساجد برای یاری سیل‌‍زدگان استفاده کنند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه مساجد همواره پایگاه‌های مردمی موفق بوده اند، گفت: هیئات مذهبی از ظرفیت مساجد برای کمک به سیل‌زدگان استفاده کنند.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام علی کارگر در نخستین جلسه شورای هیئات مذهبی استان یزد با تاکید بر ضرورت تداوم کمک رسانی به مردم در مناطق سیل زده اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های مردمی استان یزد در این راستا استفاده بهتری شود.

 
وی با اشاره به اینکه مردم در ماه مبارک رمضان حضور پرشورتری در مساجد دارند، افزود: شایسته است هیئات مذهبی از ظرفیت این حضور در مساجد برای کمک به مردم سیل زده استفاده کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی استان یزد و شهرستان‌های استان، با اشاره به سختی کار در مجموعه‌ای با سلایق مختلف عنوان کرد: فعالیت در هیئات مذهبی که متشکل از اقشار و سلایق مختلف مردمی است، کاری سخت و دشوار است.
 
حجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد: لازمه کار اثرگذار برای دیگران، خودسازی است و ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت معنویت در خود است.
 
وی با بیان اینکه هرکس برای خداشناسی و رسیدن به قرب پروردگار راهی را انتخاب می‌کند، تصریح کرد: نقطه مشترک در همه این راه‌ها دعا است.
 
بیانیه گام دوم نقشه راه انقلاب در رسیدن به مدینه فاضله مهدوی است
 
حسینی کوهستانی با اشاره به سپری شدن ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اگر هیئات مذهبی به دنبال تبیین قیام امام حسین (ع) هستند باید از مسیر انقلاب اسلامی وارد شوند.
 
حسینی کوهستانی به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: در این بیانیه که ریشه قرآنی و روایی دارد، مسائل کشور واقع بینانه، بدون اغراق همراه با ارائه نقاط ضعف و قوت بیان شده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه معنای بیانیه گام دوم فتح قلل بزرگ پیش رو با اتکا به خودباوری است، افزود: بیانیه گام دوم نقشه راه این انقلاب در رسیدن به مدینه فاضله مهدوی است.
 
حسینی کوهستانی با بیان اینکه نام هیئات مذهبی خود زنده کننده روحیه جهادی و انقلابی است، گفت: امام حسین (ع) در بدترین شرایط آزادگی خود را اعلام کرد و برای حفظ آن بالاترین هزینه را پرداخت.
 
 در این جلسه هر یک از رؤسای شورای هیئات مذهبی شهرستان‌ها گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۹۷ را ارائه دادند و در پایان نیز از زحمات یک ساله رؤسای شورای هیئات مذهبی شهرستان‌های استان تجلیل شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..