مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

هجدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری هجدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در نخستین جلسه کانون مداحان و شعرای آئینی استان یزد با اشاره به برگزاری هجدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی اظهار داشت: این اجلاسیه زیر نظر مستقیم استاندار یزد و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار خواهد شد.

 
وی بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز با نظر مساعد استاندار و امام جمعه یزد، آمادگی کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجلاسیه مهم را دارد
 
حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آئینی استان یزد خاطرنشان کرد: به محض اعلام دستورالعمل از مرکز، این انتخابات برگزار می‌شود اما تا آن زمان، شورای فعلی به کار خود ادامه می‌دهد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب موسوم به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: این بیانیه نقشه راهی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف تعیین شده انقلاب اسلامی است.
 
وی عنوان کرد: هرگاه روحیه انقلابی، خودباوری و خودآگاهی در ملت ایران زنده شد، همه بن‌بست‌های پیش روی این ملت باز شد و بیانیه گام دوم نیز در صورت اجرای کامل و صحیح می‌تواند این بن‌بست‌ها را بگشاید.
 
حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد: تمام هم و غم دشمنان بر تضعیف و از بین بردن روحیه انقلابی و جهادی در این نظام است و در این مسیر از هیچ اقدامی دریغ ندارند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به آینده این نظام و انقلاب است، تصریح کرد: تغییر در سبک زندگی مهمترین حربه دشمن در این مسیر است.
 
وی افزود: خودآگاهی تاریخی که رهبری بر آن تاکید دارند آن است که مردم گذشته خود را بدانند و نسبت به آنچه محقق شده آگاه باشند و برای رسیدن به قلل موفقیت تمام تلاش خود را به کار گیرند
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..