با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار؛ معاونان فرماندار مهریز معرفی شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد در مراسم معارفه معاونان فرماندار مهریز از مدیران ادارات خواست با فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ها همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوزنشست شورای اداری شهرستان مهریز و مراسم معارفه معاونان فرماندار مهریز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌یزد، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، امام جمعه و فرماندار ‌شهرستان مهریز، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، مدیران و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن شهید رجایی فرمانداری مهریز برگزار شد.

"احمد ترحمی" در این نشست گفت: باغشهر تاریخی مهر‌یز سرشار از پتانسیل ها و ظرفیت های فراوان به ویژه در حوزه گردشگری است که باید قدر دانسته شود و از این میراث ماندگار استان و کشور حفاظت و حراست گردد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین با اشاره به وظایف و اختیارات فرمانداران، ‌خاطرنشان کرد: فرماندار در هر شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت و محور امور و فعالیت هاست و لازم است همه مدیران ادارات شهرستان با فرماندار همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.
فرماندار شهرستان مهریز نیز در این نشست گفت: ‌همه مسئولان در هر سطح و مقامی که هستند باید پاسخگوی مردم باشند.
"رضا زارع زاده" ادامه داد: برای رفع مشکلات ‌تنها راه هماهنگی ‌و همکاری مدیران و جلب مشارکت مردم است و لازم است مسئولان به درستی وظایف خود را در مسیر خدمت صادقانه به مردم انجام دهند.
گفتنی است در این مراسم "محمدجواد برزگر منشادی" به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و "علیرضا مرادیان" به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز معرفی شدند و از خدمات "محمد زارع" معاون سابق فرمانداری مهریز با اهدای لوح تقدیر، تجلیل ‌گردید.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..