معاون استاندار یزد:

شورای تامین و نهادهای عمومی برای حل مشکلات هم‌افزایی داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر ضرورت هم‌افزایی شورای تامین و نهادهای عمومی استان یزد برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد ترحمی در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مردم در هر شهرستان و استان مشکلات زیادی دارند اما اگر شورای تأمین و نهادهای عمومی با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند از بروز مشکلات دیگر جلوگیری می‌شود.

 
وی با اشاره به اینکه کمتر نقطه‌ای است که ظرفیت‌های مختلف را با هم داشته باشد، افزود: شهرستان مهریز دارای میراث مشترک تمام استان و کشور، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، برخورداری از نیروی انسانی بومی، ظرفیت بالای بالای خیری و.. است.
 
ترحمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: فرماندار هر شهرستان و استان، محور حرکت، تصمیم گیری و هدایت طرح‌های توسعه آن شهر و استان است و باید پاسخگوی فعالیت‌های امنیتی و سیاسی در آن شهرستان باشد.
 
وی با اشاره به نقش تعاملی امام جمعه و فرماندار مهریز تصریح کرد: بازوی معنوی هر شهرستان ائمه جمعه آن شهرستان است و در کمتر جایی مانند مهریز چنین تعاملی وجود دارد.
 
ترحمی با بیان اینکه امروز تکریم و معارفه دو معاون فرماندار و یک رئیس آب و فاضلاب شهری و جانشین ناحیه سپاه مهریز نیز برگزار شد، به مسئولان شهرستان مهریز توصیه کرد: ملتزم بودن به سیاست‌های کلی دولت و نظام، لازمه کار در حوزه‌های مسئولیتی است و همه مسئولان مهریز برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
 
به گزارش مهر، در این جلسه، محمدجواد برزگر منشادی به معاون سیاسی و امنیتی، علیرضا مرادیان به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار مهریز معرفی شدند و محمدرضا موحد به عنوان رئیس آب و فاضلاب شهری مهریز منصوب شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..