امام جمعه مهریز:

بسیاری از مشکلات اقتصادی فعلی ارتباطی با تحریم‌ها ندارند

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه برخی مسئولان تمام مشکلات اقتصادی را به تحریم‌ها گره می زنند، گفت: بسیاری از مشکلات فعلی ارتباطی با تحریم ها ندارد.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز اظهار داشت: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیاری مواجه هستند و لازم است مسئولان شرایط فعلی را مدیریت کنند نه اینکه تمام این مشکلات را به تحریم‌ها گره بزنند.

 
وی بیان کرد: امروز باید کار جهادی انجام شود تا مشکلات حل شود و مردم نیز وقتی از مسئولان حرکت و تلاش و مدیریت جدی ببینند، به طور قطع قدردان آنها خواهند بود.
 
محی الدینی عنوان کرد: هر فردی در هر کسوتی که خدمت می‌کند باید بداند که این میزها و منصب‌ها ماندگار نیست و آنچه ماندگار است، خدمات ارائه شده به مردم و میزان رضایتمندی آنها است.
 
امام جمعه مهریز با اشاره به برخی بی تدبیری‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: نمونه بی تدبیری‌ها را می‌توانیم در بارش‌های اخیر ببینیم، در حالی که کشور با مشکل بی آبی مواجه است، برخی بی تدبیری‌ها سبب شد به جای ذخیره سازی آب باران، باران یا برای مردم مشکل ساز شود یا هدر برود.
 
وی ادامه داد: اگر کسی اعتراضی می‌کند به خاطر مشکلاتی است که وجود دارد پس باید به جای پاک کردن صورت مسئله، برای حل مشکل تلاش کنیم.
 
محی الدینی خاطرنشان کرد: دشمنان در صدد گرفتن نقطه ضعف از نظام و انقلاب هستند بنابراین باید مراقب باشیم زیرا این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده و هزاران نفر جان خود را فدا کردند بنابراین باید قدردان باشیم.
 
وی با توصیه‌هایی به مدیرانی که پست‌های جدید می‌گیرند، عنوان کرد: کسانی که پست‌های جدید را در ادارات مختلف عهده دار می‌شوند باید ابتدا رضای خدا و سپس کمک به خلق و حل مشکلات آنها را در نظر بگیرند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..