معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد :

معلمان یزدی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین

حدود 421نفر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در استان دبیر، معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.

به گزارش یزدی نیوز معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با گرامیداشت روز معلم، گزارشی از مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ارائه کرد و گفت: ۴۲۱ نفراز حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد در استان یزد دبیر، معلم، استاد دانشگاه و فرهنگی هستند.وجود ۴۲۱حامی معلم در استان

 
غلامرضا مشعل چی، بابیان اینکه سرانه ماهیانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین از محل کمک‌های حامیان نیکوکار به‌طور متوسط ۱۶۵ هزار تومان است افزود: حامیان خیراندیش یزدی سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به فرهنگ اصیل مردم استان یزد در انجام امور خیرخواهانه بیان کرد: مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند و توجه ویژه آن‌ها به مباحث اعتقادی و دینی، همکاری حداکثری را در طرح‌های مشارکتی این نهاد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان رقم‌زده است.
 
وی ادامه داد: هم‌اکنون ۴۱۵۲ یتیم و فرزند نیازمند از حمایت ۱۴ هزار و ۳۳۰ حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.
 
مشعل چی با دعوت از نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام و محسنین گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.
 
وی با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی بیان کرد:  سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷۷، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir وmohsenin.irبرای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.
 
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد افزود: کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت هزینه می‌شود.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..