استاندار یزد:

نگاه معلمینی که قالب های رسمی را شکسته و برای پیشرفت اجتماع محور تلاش می کنند،شایسته تقدیر است

«محمدعلی طالبی» نگاه معلمینی که قالب های رسمی را شکسته و فراتر از حضور در کلاس درس برای پیشرفت اجتماع محور و ساختن جامعه تلاش می کنند را الگویی موثر برای سایر بخش ها و شایسته تقدیر دانست.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد در مراسم بزرگداشت روز معلم،ویژه معلمان جوان که به همت موسسه امتداد اندیشه برگزار شد، با تبریک و گرامیداشت روز معلم گفت: از روحیه اجتماعی معلمانی که در قالب یک سازمان غیر دولتی، جمع منسجمی را به وجود آورده و با استفاده از ظرفیت این سازمان مردم نهاد درحوزه های اجتماعی و فرهنگی مشغول به فعالیت هستند، قدردانی میکنم.

«محمدعلی طالبی» بیان کرد: درجامعه امروز به مجامعی که بتوانند افراد فرهیخته را گرد هم آورده و در رابطه با مسائل مهم پیرامون خود اندیشه ورزی نموده  و ارائه نظر،انتقاد و پیشنهاد نمایند، نیاز جدی داریم.
طالبی افزود:اهمیت این مجموعه ها از این نظر است که  می توانند دیدگاه های خود را در قالبی سازمان یافته به جامعه ارائه کنند و  از سوی دیگر نیز برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه فعالیت خود پیشقدم باشند.
وی ادامه داد: در این راستا دستگاه های اجرایی مسئولیت دارند تا با  فرصت دادن به فعالان اجتماعی و سمن ها زمینه  تاثیر گذاری بیشتر آنها در سطح جامعه را به وجود آورده و تقویت کنند.
عالی ترین مقام اجرایی استان با بیان اینکه" انگیزه بسیار بالایی در قالب این گروه ها جهت نقش آفرینی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی استان وجود دارد" خاطر نشان کرد: وجود معلمینی که قالب های رسمی را شکسته و فراتراز حضور در کلاس  و رویه های معمول تدریس، به دانش آموزان درس زندگی و اصول توانمندی می آموزند تا  به فکر ساختن جامعه خود و آینده این استان و کشور باشند، جای امیدواری و خوشحالی بسیار دارد.
"طالبی" در پایان افزود:معلمینی که فراتر از دانش آموزان می توانند درس هایی را به جامعه و مردم ارائه کنند و حرکت جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت اجتماع محور تسریع نمایند، شایسته تقدیرند و امید است چنین نگاهی در سایر بخش های جامعه نیز جریان یابد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..