بانوان در هر شهرستان استان یزد یک ورزشگاه اختصاصی ‌دارند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه یک ورزشگاه اختصاصی ویژه بانوان در همه شهرستان‌های استان وجود دارد گفت: توسعه و گسترش ورزش بانوان با همکاری دستگاه‌ها امکان پذیر است.

به گزارش یزدی نیوز مسعود شریعتی در نشست هم اندیشی روسا و مسئولین بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های یزد با تاکید بر اینکه توجه به ورزش در همه گروه‌ها بویژه بانوان سبب نشاط اجتماعی جامعه می‌شود اظهار داشت: بانوان مربیان فرزندان آینده کشور هستند که اگر به ورزش توجه کنند بدون شک سلامتی خود را تضمین کرده‌اند.

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه زنان امروزه افتخارات بسیاری را در رقابت‌های بین‌المللی کسب کرده‌اند خاطرنشان کرد: این افتخارات در حالی رخ داده که محدودیت‌های بسیاری برای این ورزشکاران وجود دارد.
 
وی برنامه ریزی مناسب و حساب شده در راستای پویایی هر چه بهتر ورزش بانوان در دستور کار ورزش و جوانان یزد قرار دارد افزود: می‌شود با تعامل و همکاری با دستگاه‌های استان می‌توان زمینه توسعه و گسترش ورزش بانوان را در شهرستان‌های یزد فراهم آورد.
 
شریعتی به وجود یک ورزشگاه اختصاصی بانوان در شهرستان‌های یزد اشاره و تصریح کرد: این فضایی که برای بانوان به وجود آمده، باید به بهترین شکل استفاده و با برنامه‌های مختلف ورزشی در راستای سلامت بانوان استان پیش برود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر اینکه باید با فرهنگ‌سازی حضور بانوان در ورزش پر رنگ‌تر شود اضافه کرد: برنامه‌های مختلف بسیاری در جهت حضور بیشتر بانوان ورزشکاران در استان صورت گرفته که کافی نیست و باید بیش از گذشته به آن توجه شود.
 
وی در پایان خواستار حضور فعال بانوان در جشنواره‌های مختلف شد و گفت: در طول برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود که انتظار می‌رود حضور بانوان را بیش از گذشته در این برنامه‌ها شاهد باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..