ظرف ۱۸ ماه آینده؛

۷ روستای مهریز از نعمت گاز بهره مند می شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از آغاز مرحله تکمیلی گازرسانی به هفت روستای شهرستان مهریز با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در یک سال و نیم آینده خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی اکبر میدانشاهی  در بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان مهریز اظهار داشت: در راستای تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید، شرکت گاز استان یزد برنامه ریزی لازم برای گازرسانی به ۵۲ واحد صنعتی را انجام داده و با اجرای این برنامه، شاهد تحولی شگرف در شکوفایی اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه و آبادانی شهرستان مهریز هستیم.

 
وی خاطرنشان کرد: با اتمام فاز اول ۵۷ کیلومتر خط تغذیه انتقال گاز به روستاهای شهرستان مهریز، طی یک سال و نیم آینده هفت روستای این شهرستان با اعتبار ۳۰۰ میلیار ریال از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
 
میدانشاهی با اشاره به مشکلات اساسی در گازرسانی به این روستاها عنوان کرد: وضعیت جغرافیایی و کوهستانی این روستاها عملیات گازرسانی را با سختی‌های بسیاری مواجه کرده بر همین اساس خواستار همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌های مرتبط با عملیات گازرسانی هستیم.
 
درخواست تسریع در گازرسانی به روستاها و صنایع مهریز
 
فرماندار شهرستان مهریز نیز در این بازدید با بیان اینکه شرکت گاز در سالهای اخیر علیرغم سختی‌ها و مشکلات موجود توانسته با استفاده از نیروهای متخصص و تلاشگر به رسالت خود در زمینه گازرسانی عمل نماید، اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به بخش خانگی و تجاری و کسب رضایت مردم و از طرف دیگر با ایجاد شبکه‌های گازرسانی و تزریق این سوخت پاک و ارزان به صنایع، زمینه سرمایه گذاری هر چه بیشتر در مهریز فراهم آمده است.
 
رضا زارع زاده ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مجموعه گاز استان یزد و شهرستان مهریز، خواستار تسریع در پروژه گازرسانی به هفت روستای این شهرستان همچنین بخش صنعتی مهریز شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..