استاندار یزد تاکید کرد:

اجتناب از ارائه تسهیلات به مشاغلی که موجب افزایش مهاجرت می‌شود

استاندار یزد با اشاره به اینکه یزد به مقصد مهاجرت کارگران بیکار سایر استان‌ها تبدیل شده است، گفت: باید از ارائه تسهیلات به مشاغلی که باعث افزایش مهاجرت می‌شود، اجتناب کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: سال رونق تولید باید سال پر شتابی برای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باشد.

 
استاندار یزد عنوان کرد: همه دستگاه‌های عضو کارگروه و بانک‌ها باید برای بهبود وضعیت کسب و کار و رونق تولید برنامه‌ریزی کرده و آن را به کارگروه ارائه دهند.
 
وی با اشاره به ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها بیان کرد: بانک‌ها باید مناطقی را که از تسهیلات بانکی کمتر برخوردار می‌شوند را مورد توجه قرار داده تا تمامی نقاط جغرافیایی استان از تسهیلات بهره‌مند شده و مشکلی برای دریافت آن نداشته باشند.
 
طالبی ادامه داد: در زمینه اشتغال باید راه‌اندازی ظرفیت‌های خالی در شاخه‌های اقتصادی را مد نظر قرار داده و بخش‌هایی که قابلیت فعال شدن دارند، با کمک دستگاه‌های مختلف راه اندازی کرد.
 
استاندار یزد بیان کرد: باید از دادن تسهیلات به بخش‌هایی که موجب افزایش مهاجرت، مغایرت با مسائل زیست محیطی، عدم افزایش اشتغال و نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های استان شده خودداری شود.
 
وی تصریح کرد: با جمع آوری راهبردها و ارائه آن به کارگروه تسهیل و رفع موانع رونق تولید و نیز تصویب آنها، بخش‌های راکد که قابلیت فعال شدن دارند، به کار گرفته شوند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..