فرماندار بافق:

خدمات و کشاورزی اولویت توسعه اشتغال بافق است

فرماندار بافق با بیان این که افزایش سه هزار نفری آمار اشتغال از جمله اقدامات در دستور کار این شهرستان،‌گفت: تقویت بیش از پیش بخش‌‌های خدمات و کشاورزی اولویت اجرایی امسال برای توسعه اشتغال در شهرستان باق است.

به گزارش یزدی نیوز«محمدزاده رحمانی» با بیان این‌که در سال ۹۶ قریب به دو هزار و ۳۹۶ نفر بیمه شده اجباری در شهرستان بافق داشتیم، اظهار کرد: این آمار در سال گذشته به دو هزار و ۴۲۴ نفر افزایش پیدا کرد که از این تعداد ۶۴۰ نفر برای اولین بار بیمه اشتغال شده بودند.

 
وی با اشاره به این‌که افزایش سه هزار نفری آمار اشتغال برای امسال در دستور کار این شهرستان است، افزود: همچنین در دستور کار داریم با تشکیل مرتب کمیسیون کارگری آمار بیکاری در شهرستان بافق را کاهش دهیم .
 
فرماندار بافق گفت: با توجه به آمار ۱۴ هزار و ۷۶۹نفری شهرستان، آمار بیمه بیکاری ۸۵ نفر بوده که کمتر از شش دهم درصد جمعیت این شهرستان است.
 
زاده‌رحمانی به شعار سال جاری  مبنی بر رونق تولید اشاره و بیان کرد : در راستای انجام برنامه و سیاست های دولت برای ایجاد اشتغال توسعه سه بخش  صنعت و معدن، خدمات و کشاورزی در بافق ضروری است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری به بخش‌ های خدمات و کشاورزی ورود بهتری خواهیم داشت تا ظرفیت بالقوه در این دو بخش به ظرفیت بالفعل تبدیل شود و در نهایت باعث ایجاد اشتغال و ارزش افزوده باشد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..