جشنواره ادبی و هنری رویش در دانشگاه‌های استان یزد –بزودی

چهارمین جشنواره ادبی هنری رویش به همت دفتر هنر و ادبیات بسیج دانشجویی و دانشگاه‌های استان یزد بزودی برگزار می شود

به گزارش یزدی نیوز مدیر فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری جشنواره ادبی هنری رویش به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی و هنری دانشجویی استان نام برد و افزود: این جشنواره هرساله باهدف شناسایی، حمایت و آموزش و رشد دانشجویان هنرمند برگزار می‌شود.

  محمدعلی سالاری با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره دانشجویی رویش به یاد شهدای دانشجو و شهید مدافع حرم مصطفی شیخ‌الاسلامی برگزار خواهد شد، اظهار داشت : فراخوان و جزئیات برگزاری این جشنواره اواخر اردیبهشت‌ماه جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به نشانی rooyeshfestival.ir منتشر خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه کادر اجرایی این جشنواره نیز دانشجویان هستند ،گفت: این مهم نیز فرصتی برای رشد دانشجویان مستعد و علاقه‌مند به فرهنگ و هنر است و دبیرخانه این جشنواره از علاقه‌مندان به همکاری در برگزاری بخش‌های مختلف این جشنواره در زمینه‌های طراحی و گرافیک، خبرنگاری و عکاسی، نویسندگی، فیلم‌برداری و تدوین، موشن گرافیک، تبلیغات، فضای مجازی و طراحی دکور و فضاسازی دعوت به همکاری می‌کند.
وی اشاره کرد :علاقه‌مندان به همکاری می‌توانند مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه و فعالیت موردعلاقه خود را به شماره ۰۹۹۰۳۱۱۴۸۷۲ پیامک نمایند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..