امام جمعه موقت یزد:

کمک به سیل زدگان تا پایان بحران در مناطق سیل زده ادامه یابد

امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان از مردم، مسئولان و نیروهای نظامی خواست: کمک به سیل زدگان تا پایان کامل بحران در مناطق سیل زده ادامه یابد.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور اظهار داشت: همدلی و نوع دوستی مردم ایران با سیل زدگان کم نظیر و مثال زدنی است و مردم ایران نشان دادند که در هر شرایطی وحدت و همدلی خود را حفظ خواهند کرد.

 
وی عنوان کرد: مردم ایران ثابت کردند که هیچگاه تنش‌های قومیتی آنها را از یکدیگر جدا نخواهد کرد و همواره همراه و پشتیبان یکدیگر هستند.
 
مدرسی یزدی خاطرنشان کرد: در این حادثه همه مردم ایران و نیروهای نظامی و دولتی به یاری سیل زدگان شتافتند و حتی استان‌هایی که درگیر سیل نبودند و هیچ آسیبی از سیل آنها را تهدید نمی‌کرد، در مناطق سیل زده حاضر شدند و با جان و دل به مردم خدمت رسانی کردند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان از مردم و مسئولان خواست تا همچنان خدمات خود را به این مناطق ادامه دهند و تا رفع کامل بحران مردم را تنها نگذارند.
 
وی همچنین بر ضرورت مدیریت در توزیع اقلام ارسالی برای مردم سیل زده تاکید کرد و افزود: باید به نحوی مدیریت شود که تمام مردم سیل زده بتوانند از خدمات به صورت یکسان بهره مند شوند.
 
مدرسی یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهمترین عواملی که شکست استکبار را رقم زده و مستکبران از آن ناراحت و نگران هستند، همبستگی و همدلی در میان مسلمانان است بر همین اساس به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان به ویژه مردم ایران هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: آنها از یک سو به دنبال ایجاد نارضایتی در بین مردم و اختلاف افکنی بین ملت و نظام اسلامی هستند و از سوی دیگر بر طبل تفرقه میان شیعه و سنی می‌کوبند اما حوادثی مانند سیل اخیر نشان داد که ملت ایران همواره همراه و پشتیبان یکدیگرند.
 
مدرسی یزدی، وضع تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی را نیز یکی دیگر از راه‌های فشار استکبار جهانی علیه ملت ایران و مسلمانان دانست و گفت: آنها در صدد هستند با ایجاد فشار اقتصادی در مردم نارضایتی ایجاد کنند اما ملت ایران نشان داد که در طول ۴۰ سال گذشته از این دشمنی‌ها نهراسیده است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..