جشنواره پارچه فجر برای نخستین بار در یزد برگزار می‌شود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری جشنواره پارچه فجر برای نخستین بار در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمود دهقان هراتی در نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد با بیان اینکه جشنواره پارچه فجر برای نخستین بار در یزد برگزار می‌شود اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، جشنواره پارچه فجر در اواخر خرداد ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود.

 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به اهداف جشنواره پارچه فجر در یزد اشاره کرد و افزود: تجلیل از پیشکسوتان طراح پارچه، ترغیب و تشویق طراحان برای تولیدات اسلامی و ایرانی، تقویت تولید داخلی، هم اندیشی طراحان و تولید کنندگان در زمینه تولید ملی از جمله اهداف این جشنواره است.
 
وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در جشنواره پارچه فجر در استان یزد تصریح کرد: کمیته‌های علمی، اجرایی، تدارکات، نمایشگاه، حراست و دانشجویی و غیره در این جشنواره مشغول به فعالیت خواهند بود.
 
دهقان هراتی جشنواره پارچه فجر در استان را بزرگترین فستیوال پارچه کشور دانست و ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به اهداف مد نظر در جشنواره دست یابیم نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان هستیم تا بتوانیم جشنواره‌ای در خور و شان شهر جهانی یزد برگزار کنیم.
 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه این جشنواره قرار بود که در اردیبهشت ماه در یزد برگزار شود گفت: با توجه به اتفاقات ناخوشایندی که در طول یک ماه اخیر در سراسر کشور به واسطه بروز سیل رخ داد، این جشنواره به پایان خرداد ماه موکول شد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..