رئیس مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد استان یزد:

برخی دستگاه‌های یزد سمن‌ها را مزاحم فعالیت‌های خود می‌دانند

رئیس مجمع جوانان سازمان‌های مردم نهاد استان یزد از اینکه برخی مدیران دستگاه های استان یزد، سمن ها را مزاحم فعالیت‌های خود می دانند، انتقاد کرد.

به گزارش یزدی نیوز میثم وطنیه،  در نشست گفتگوی دولت و جوانان در استانداری یزد اظهار داشت: آنچه همچنان دغدغه جوانان ماست بحث معرفی سمن‌ها به دستگاه‌ها است زیرا هنوز برخی مدیران و دستگاه‌های استان با تشکل‌های مردم نهاد و سمن‌ها آشنا نیستند و ما را مزاحم برنامه‌های خود می‌دانند.

 
وی بیان کرد: دستگاه‌ها اگر سمن‌ها را به عنوان بازوی خود بدانند، آنگاه هم افزایی اتفاق خواهد افتاد و درخواست ما این است که برای مدیران کارگاه‌های آموزشی و توجیهی در این زمینه برگزار کنند.
 
وطنیه ادامه داد: از دستگاه‌ها درخواست کرده‌ایم تا از امکانات بلا استفاده آنها برای جوانان استفاده کنیم اما آنها استقبالی از این موضوع نمی‌کنند و با بهانه‌های مختلف راه را بر ما می‌بندند.
 
رئیس مجمع جوانان سازمان‌های مردم‌نهاد استان یزد عنوان کرد: از استاندار یزد می‌خواهیم در این زمینه سمن‌ها و جوان‌ها را همراهی کنند و با دستور مستقیم خود از تک روی برخی مدیران و بی توجهی آنها جلوگیری کنند.
 
وی همچنین از صدا و سیمای یزد نیز تقدیر کرد و گفت: صدا و سیما قرار است هر روز تریبونی را در رسانه ملی در اختیار جوانان استان یزد قرار دهد تا دغدغه‌ها و مسائل خود را مطرح کنند.
 
وطنیه با بیان اینکه دغدغه اولیه سمن‌ها مسائل مالی نیست اما می‌توانند برای خود درآمدزایی کنند، خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما حمایت‌های دولتی است.
 
وی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت من آموزش و پرورش است، افزود: مدیران و معاونان درجه یک آموزش و پرورش حمایت لازم را دارند اما کارشناسان درجه دو همواره از فعالیت‌های ما جلوگیری کرده‌اند و به هیچ وجه فضای همدلی در این حوزه وجود ندارد.
 
وطنیه از مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد خواست تا تشکل‌های مردم نهاد حوزه آموزش و پرورش را گردهم بیاورند تا علاوه بر تبیین نقش آنها در موفقیت‌های علمی استان، فضای همکاری و هم افزایی آنها را افزایش دهد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..