در سال گذشته؛

۸۲۰ هزار مترمکعب آب شرب از چاه‌های مروست استحصال شد

سرپرست امور آبفای مروست گفت: در سال گذشته بیش از ۸۱۹ هزار و ۴۷۰ مترمکعب آب شرب و بهداشت از چاه‌های مروست استحصال و تولید شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، منصور فلاحتی از فروش ۱۶۳ فقره و نصب ۱۰۱ فقره انشعاب آب، حفر یک حلقه چاه برای تأمین آب شرب شهر با اعتباری بالغ بر ۱.۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی خبر داد.

 
وی افزود: تأمین آب شرب مورد نیاز معدن اسمالون و مسجد بین راهی ابوالفضل، اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده آب به طول ۳ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی و انجام مطالعات کاهش هدر رفت آب شبکه توزیع شهر با اعتبار ۵۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی عمرانی از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته است.
 
فلاحتی عنوان کرد: در سال گذشته همچنین ساخت هفت حوضچه شیرآلات شبکه توزیع با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی، تعویض شیر فلکه‌های خراب و فرسوده و تعمیر ۱۴ حوضچه با اعتبار ۲۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، مرئی و همسطح سازی حدود ۲۱ حوضچه شیرآلات سطح شهر و سرویس ۱۴۰ فقره شیر فلکه‌های خراب سطح شهر انجام شده است.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر آب شرب و بهداشت چهار هزار و ۴۲۰ مشترک آب شهر مروست و روستاهای مبارکه، قاسم آباد و سعادت آباد به وسیله یک باب مخزن ذخیره آب ۵ هزار مترمکعبی و چهار حلقه چاه فعال با مجموع دبی ۵۱ لیتر در ثانیه، حدود ۹۵ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲۱ کیلومتر خط انتقال تأمین و توزیع می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..