مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

۸۳ مقاله به دبیرخانه همایش فخر چهلم رسید/آغاز فرآیند ارزیابی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از ارسال ۸۳ مقاله به دبیرخانه همایش فخر چهلم در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی با اشاره به برگزاری همایش استانی فخر چهلم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: این همایش در راستای تولید محتوای فاخر و ارائه راهکار در ادامه مسیر حرکت رو به قله انقلاب در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

 
وی با اشاره به استقبال خوب پژهشگران، دانشجویان و طلاب از این فراخوان بیان کرد: در مجموع ۸۳ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده و مشارکت خوب علاقمندان و پژوهشگران از سایر نقاط کشور، این همایش استانی را به یک همایش ملی تبدیل کرد.
 
حسینی کوهستانی با اشاره به محورهای این همایش افزود: ویژگی‌های خط امام خمینی (ره) و رسالت‌های ما، تشابهات سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه سیاست داخلی و خارجی، تبیین شعارهای راهبردی انقلاب اسلامی، رسالت‌های نسل جوان و چالش‌های پیش رو، راهکارهای مشارکت جوئی بیشتر مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و … از محورهای این همایش است.
 
وی همچنین نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی، تبیین و تطبیق وضعیت کشور قبل و بعد از انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، احصاء و تبیین مؤلفه‌های اقتدار ملی، تبیین اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی با نگاه به مردم سالاری دینی و مؤلفه‌های آن، تطبیق ارزش‌ها ضد ارزش‌ها قبل و بعد از انقلاب اسلامی و … را نیز از دیگر محورهای این همایش برشمرد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: پس از جمع آوری و ارزیابی اولیه آثار دریافتی محورهای جایگاه و منزلت زن از منظر انقلاب اسلامی با ۱۳ مقاله، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انفلاب اسلامی با ۱۱ مقاله و نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق با ۹ مقاله بیشترین مشارکت را به خود اختصاص داده‌اند.
 
وی اضافه کرد: محورهای نگاه تطبیقی سیره و سلوک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه سیاست داخلی خارجی و نظری به فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی با هشت مقاله در رده‌های بعدی بیشترین مشارکت پژوهشگران قرار گرفته‌اند.
 
حسینی کوهستانی با اشاره به آغاز فرایند ارزیابی نهایی مقالات توسط هیئت علمی همایش فخر چهلم افزود: به ۱۰ مقاله برتر همایش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات (کربلای معلی) اهدا و مقالات برگزیده در قالب کتاب مجموعه مقالات همایش فخر چهلم منتشر می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر
 

بخش نظردهی بسته شده است..