مدیرکل کمیته امداد استان:

توزیع ۹ تن گوشت گرم گوسفندی در بین مددجویان یزدی

فروردین‌ماه امسال 9 تن گوشت گرم گوسفندی در بین 2559 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد توزیع شد.

به گزارش یزدی نیوزمحسن علیزاده، گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت و عدم توان مددجویان برای خرید گوشت موردنیاز، این نهاد با تهیه گوشت گرم گوسفندی به نرخ دولتی نسبت به توزیع گوشت در بین مددجویان تحت حمایت اقدام کرد.

 
مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: گوشت گرم گوسفندی متناسب با بعد خانوار در بین مددجویان تقسیم شد و توزیع گوشت در مناطق محروم و روستایی با حضور امدادگران این نهاد در درب منزل مددجویان انجام شد و در مناطق شهری مددجویان تحت حمایت برای دریافت سهمیه گوشت به دفاتر کمیته امداد مراجعه کردند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: همچنین در نظر است با هماهنگی و حمایت استاندار یزد و اداره کل صنعت، معدن و تجارت امسال مابقی مددجویان تحت حمایت نیز از این سهمیه بهره‌مند شوند.
 
علیزاده یادآور شد: اواخر اسفندماه سال ۹۷ معادل یک ماه مستمری مددجویی به‌عنوان عیدی به خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد.
 
وی بابیان اینکه طی سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان کمک‌معیشت به جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان یزد پرداخت شد، گفت: بیش از ۲۷ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند که ۲۱ هزار و ۳۶۳ خانوار تحت حمایت با جمعیت ۴۶ هزار نفر از این نهاد کمک‌معیشت دریافت می‌کنند.
 
معیشت ماهیانه پرداختی به مددجویان تحت حمایت ترکیبی از کمک‌معیشت تخصیصی کمیته امداد و همچنین کمک واریزی از محل هدفمندی یارانه‌ها است و مددجویان تحت حمایت علاوه بر این کمک‌ها یارانه دولت را نیز دریافت می‌کنند.
 
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..