نانوای یزدی ۷ شب برای مردم سیل زده نان می‌پزد

نانوای خوش ذوق ساکن بفروئیه میبد یزد به مدت یک هفته به صورت شبانه در حال پخت و ارسال نان به مناطق سیل زده است.

به گزارش یزدی نیوز، از همان روزهای ابتدایی سال جدید ایران اسلامی شاهد بارش‌های باران‌های بسیار در نقاط مختلف کشور بود که در برخی از استان‌ها به واسطه حجم زیاد بارش‌ها، سیل به داخل شهرها و روستاها سرازیر شد.

 
این سیل‌های سرازیر شده سبب خسارت‌های بسیاری به مردم شد که حتی با توجه به بحرانی بودن شرایط، مردم در روستاها و شهرها مجبور به ترک خانه‌هایشان شدند.
 
 
در این شرایط بود که نیاز مردم سیل زده به کمک‌های نقدی و غیر نقدی افزایش یافت و ملت غیوری که هیچ‌گاه در سختی‌ها یکدیگر را تنها نگذاشته کمک‌هایشان را به مناطق سیل زده سرازیر کرده و گروه‌های جهادی از سراسر کشور به کمک سیل زدگان شتافتند.
 
در این بین هر کس به هر میزان که وسعش می‌رسید و در توانش بود با جان و دل و بدون اینکه نگاهی به آن داشته باشند به مردم سیل زده کمک می‌کردند، اما در این میان برخی از کمک‌هایی بود که در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌چرخید و نشان می‌داد که مردم این سخاوتمند و از خود گذشته هستند.
 
نانوای یزدی که یک هفته شبانه برای مردم سیل زده نان می‌پزد
 
رمضانعلی حائری نسب، نانوای خوش ذوق ساکن بفروئیه میبد یزد یکی از این افراد است که با جان و دل برای خدمت رسانی به مردم سیل زده تلاش می‌کند.
 
این نانوا که ۶۰ سال سابقه کار دارد علت اینکه یک هفته نان می‌پزد و آن را برای مردم سیل زده می‌فرستند گفت: سیل زدگان شرایط بسیار سختی دارند که نیاز است هرکدام از ما به هر شکلی که می‌توانیم به کمک این عزیزان بشتابیم.
 
حائری نسب با اشاره به اینکه من به همراه پسرم یک هفته شب‌ها به نانوایی می‌آییم و با عشق و بدون دریافت مزدی برای مردم سیل زده نان می‌پزیم افزود: تا الان نزدیک به ۱۰۰ کیسه نان خشک به ارزش تقریبی ۱۵ میلیون ریال برای مردم سیل زده ارسال کردیم.
 
وی از علاقه حضور خود در مناطق سیل زده گفت و خاطرنشان کرد: علاقه‌مند بودم که به مناطق سیل زده بروم و برای این مردم خدمت کنم ولی توان آن را ندارم ولی سعی کردم که در نانوایی خودم به هر شکلی که شده برایشان کاری انجام دهم که این کار را تا یک هفته ادامه خواهم داد و اگر هم بیشتر نیاز باشد، با جان و دل این کار را ادامه می‌دهم.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..