مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

مدیران برای انجام تعهدات در برابر برند پایتخت کتاب ایران کمک کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از مدیران استان خواست تا برند و گفتمان کتاب و دانایی را در اولویت کار خود قرار دهند.

به گزارش یزدی نیوز مجید جوادیان زاده در نشست ستاد هماهنگی پایتخت کتاب ایران با حضور مسئولان فرهنگی استان یزد اظهار داشت: با ایجاد همگرایی در سطح استان، متعهد به اجرای برنامه‌هایی در زمینه پایتخت کتاب ایران شدیم و باید پس از انتخاب یزد به این عنوان، برای اجرایی کردن این برنامه‌ها بکوشیم تا در پایان سال در این زمینه سربلند بوده و به تعهدات خود عمل کرده باشیم.

 
وی افزود: امیدواریم تلاش شود در دستگاه‌های مختلف برند دانایی وجود داشته باشد و گفتمان دانایی با اولویت در صحبت‌های مدیران به صورت پایدار وجود داشته باشد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما یک سال فرصت طلایی داریم که موضوع را به نتیجه برسانیم و باید از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده کنیم.
 
جوادیان‌زاده با اشاره به اختصاص غرفه یزد پایتخت کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ادامه داد: نمایشگاه کتاب ایران فرصتی طلایی برای ما است که بتوانیم یزد پایتخت کتاب ایران را به کشور معرفی کنیم و برنامه‌ها و طرح‌ها را در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دهیم.
 
وی عنوان کرد: احساس مسئولیتی که در برابر این نشان داریم، باید در بین دستگاه‌ها و مدیران حفظ شود.
 
ایجاد غرفه «یزد پایتخت کتاب ایران» در نمایشگاه کتاب تهران
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: سال جدید به عنوان یزد پایتخت کتاب ایران است که امیدواریم فعالیت‌های استان در این زمینه شکل گرفته و گامی مهم در جهت پایتختی کتاب قرار گیرد.
 
سید خلف حوتی نژاد افزود: در سال جدید باید به سمت اجرای طرح‌ها برویم که این نیازمند ستاد و هماهنگی است و امیدواریم دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌ها بتوانند نشان دهند که یزد شایستگی این پایتخت را دارد.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: در نخستین نشست ستاد هماهنگی به منظور برنامه ریزی در جهت اجرایی شدن این طرح‌ها و همچنین حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب است.
 
حوتی نژاد ادامه داد: ما در طول سال برنامه‌های مختلفی در زمینه طرح‌های کتابخوانی داریم و امیدواریم با برنامه ریزی مشارکت عمومی را داشته باشیم.
 
وی بیان کرد: در نمایشگاه کتاب بزرگ تهران غرفه یزد، پایتخت کتاب ایران داریم که سعی داریم تا با همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان به صورت فعال حضور داشته باشیم و از این فرصت در بزرگترین رویداد فرهنگی کشور استفاده کنیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..