با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

معارفه اولین بخشدار زن در استان صورت گرفت

با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از تلاش های « محمد اسماعیلی عقدا» تقدیر و « فخرالسادات آقایی میبدی» به عنوان بخشدار بفروئیه و اولین بخشدار زن در استان معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز،مراسم تکریم و معارفه بخشدار بفروئیه همزمان با شورای اداری شهرستان میبد و با حضور «احمد ترحمی» معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،« سیدمهدی طلایی مقدم » مدیرکل دفتر امور سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری میبد برگزار شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این جلسه با قدردانی از تلاش های « محمد اسماعیلی» در جایگاه بخشدار بفروئیه بیان کرد: انتصاب اولین بخشدار زن در استان اتفاقی مبارک است  و این گونه انتصاب ها جنبه تبلیعاتی ندارد زیرا اعتقاد داریم که بانوان می توانند با سلامت نفس،دقت و انضباط  به خوبی در مسئولیت های مختلف خدمات رسانی کنند.
«احمد ترحمی» افزود:زن بودن یک محدودیت نیست،بلکه توانمندی،فرصت و ظرفیتی است که بهره گیری از آن در ایفای نقش های مختلف و در سایه همکاری و تعامل می تواند تجربه های موفق و مفیدی را  در عرصه خدمت و هموار سازی مسیر پیشرفت رقم بزند.
ترحمی خاطرنشان کرد: برای انتخاب بخشدار بفروئیه گزینه های متعددی پیشنهاد شد که با در نظر گرفتن توانمندی و مشورت از نخبگان، جنبه های مختلف این موضوع برای رسیدن به گزینه مناسب مورد بررسی قرار گرفت و تاکید ما در این انتخاب،بر بهره مندی از ظرفیت و نیروهای وزارت کشور و ترجیحا بومی بود.
وی با تاکید بر همکاری بخش های مختلف در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان میبد ادامه داد: با توجه به شعار سال که رونق تولید نام گرفته است،باید توجه داشت که تولید ابعاد مختلفی را شامل می شود و ظرفیت های نخبگان و خیرین در شهرستان میبد و هرگونه پتانسیلی که می تواند ایجاد سرمایه و اشتغال به همراه داشته باشد باید مورد استفاده قرار گیرد.
معاون استاندار یزد به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره و  اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم ،قانونمند با مشارکت حداکثری هدف است و امیدواریم روند انسجام و همگرایی مردمی در کشور این موضوع را بخوبی تقویت کند.
ترحمی در پایان گفت:در سیل اخیر نیز شاهد همبستگی مردمی و فعالیت نیروهای دولتی،انتظامی، سپاه و بسیج در کنار یکدیگر برای خدمت رسانی به مردم هستیم و استان یزد نیز با اعزام تیم های عمرانی و امدادی در این عرصه حضور دارد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..