فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

ارسال ۲۰ خودروی حامل محموله کمک‌های پلیس یزد به سیل زدگان

فرمانده انتظامی استان یزد از ارسال ۲۰ خودروی حامل محموله کمک‌های کارکنان پلیس استان یزد برای سیل‌زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسردار محمدرضا میرحیدری،در حاشیه مراسم ارسال کمک‌های پلیس یزد به سیل‌زدگان غرب کشور اظهار داشت: کارکنان پلیس استان از ساعات اولیه بروز این حادثه تلخ به صورت خودجوش فعالیت خود را در زمینه کمک رسانی به آسیب‌دیدگان این حادثه آغاز کرده‌اند.

 
وی با اشاره به اعلام آمادگی کارکنان پلیس یزد برای حضور در مناطق سیل‌زده افزود: در ارتباط با کمک‌های مالی و غیرنقدی اولین محموله از این کمک‌ها هفته قبل برای هموطنان نیازمند در استان لرستان ارسال و امروز نیز قریب ۲۰ دستگاه خودرو حاوی اقلام اولیه و مورد نیاز سیل‌زدگان اعم از پوشاک، پتو، مواد خوراکی، کفش، آب معدنی، ظروف آشپزخانه و … که توسط رده‌های پلیسی، خیرین امنیت ساز و شرکت‌های مراقبتی تهیه شده بود، ارسال شد.
 
فرمانده انتظامی استان یزد اظهار امیدواری کرد: این کمک‌ها با مدیریت صحیح در مناطق آسیب‌دیده و بین مردم خسارت‌دیده تقسیم شود و به زودی شاهد رفع مشکلات در این مناطق باشیم.
 
میرحیدری عنوان کرد: پلیس استان یزد در کنار دیگر مردم و نهادها آماده خدمت رسانی به مردم مناطق سیل‌زده در مناطق مختلف کشور است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..