طلاب و مبلغان اعتکاف رجبیه یزد تجلیل شدند

مراسم تجلیل از مبلغان و طلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه ۱۴۴۰ در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم اظهار داشت: مراسم معنوی اعتکاف رجبیه سال ۱۴۴۰ در ۱۴۹ مسجد استان با حضور ۱۰ هزار و ۶۱ نفر برگزار شد.

 
حجت‌الاسلام علی کارگر عنوان کرد: از مجموع شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی، ۶ هزار و ۲۲۱ نفر خواهر و ۳ هزار و ۸۴۰ نفر برادر بوده‌اند.
 
کارگر تصریح کرد: با وجود تداخل زمان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف با ایام تعطیلات نوروز، استقبال خوبی توسط مردم از این مراسم معنوی صورت گرفته است.
 
وی ضمن تقدیر از زحمات مبلغان و طلاب در برگزاری باشکوه مراسم معنوی اعتکاف افزود: بالغ بر ۵۰ مبلغ و طلاب با اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهرستان یزد همکاری داشته‌اند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه ضمن تقدیر از زحمات مبلغان و طلاب در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اظهار داشت: کسی که شرایط را برای معتکفان فراهم کند، مخاطب خداست.
 
حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در مورد تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این اقدام نشان می‌دهد که سپاه نه تنها در کشور و منطقه بلکه در جهان از اثرگذاری بالایی برخوردار است.
 
وی خاطرنشان کرد: این اقدام احمقانه دشمن نشان دهنده اوج ترس و ذلت دشمنان از ملت ایران به ویژه نیروی نظامی و انقلابی این کشور است.
 
حسینی کوهستانی با بیان اینکه داستان سوریه و عراق از نظر دشمنان تمام شده بود، عنوان کرد: این خواست ملت ایران و اقتدار سپاه بود که مانع برآورده شدن خواب‌های دشمنان شد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: این اقدام دشمنان در مقابل زخم‌هایی که طی این سال‌ها توسط سپاه بر پیکره آنها وارد شده، امری طبیعی است.
 
وی اظهار داشت: بنا به استناد به آموزه‌های قرآنی که دشمنان از احمقان هستند، این حرکت دشمن وحدت و همدلی بزرگی را در بین کارگزاران، احزاب و ملت ایجاد کرده است.
 
در این مراسم از مبلغان و طلاب فعال در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه ۱۴۴۰ تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..