استاندار یزد:

‌ضریب امنیتی استان در نوروز امسال افزایش یافت

استاندار یزد نیروی انتظامی را پاسدار حریم امنیت نظام دانست و خاطرنشان کرد: با جدیت، مراقبت و سخت کوشی این نیرو، شاهد افزایش ضریب امنیتی استان، کاهش تصادفات، تلفات جاده ای و درون شهری و کاهش جرایم مختلف ازجمله سرقت در یزد ‌بودیم.

به گزارش یزدی نیوز "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان که در فرماندهی این نیرو برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: عزیزان نیروی انتظامی پاسداران حریم امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی استان بهترین نوروز را در سال های اخیر برای مردم استان رقم زد و با وجود افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی ورود مسافران به استان و تحرک و جنب و جوش بسیار زیادی که در یزد به لحاظ توسعه گردشگری وجود داشت، با مراقبت، جدیت و سختکوشی این نیرو، ضریب امنیتی استان در ایام نوروز افزایش یافت.
طالبی افزود: در کنار این مهم، امنیت و آرامش مناسبی برای مردم استان رقم خورد و شاهد کاهش تصادفات، تلفات جاده ای و درون شهری و کاهش جرایم مختلف در استان ازجمله سرقت بود‌یم.
رئیس شورای تامین استان گفت: این دستاوردها نشان دهنده فرماندهی بسیار شایسته نیروی انتظامی استان ‌می باشد که با راهبردهای بسیار خوب سردار میرحیدری رقم خورده است.
 
 
همبستگی مردم با هموطنان سیل زده و نیروی مردمی سپاه
 
 
طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در روزهای اخیر نوعی همبستگی، وحدت و همدلی در مردم برای کمک به هموطنان سیل زده به وجود آمده و به یک جریان در اکثر نقاط کشور تبدیل شده است که شاید در طول ۴۰ سال گذشته چنین همراهی و هم نوایی را شاهد نبودیم، از ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی ازسوی فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان یزد به مناطق سیل زده کشور تقدیر کرد.
استاندار یزد همچنین به اقدام همراه با حماقت و خباثت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: همه کشور ‌اعم از مردم و مسئولان در رده های گوناگون، علی‌رغم بعضی تفاوت ها و اختلاف سلیقه ها، همبستگی و پشتیبانی خود را با نیروی نظامی و مردمی سپاه نشان دادند.
وی افزود: ملت ایران نشان داد هر با‌ر هر نیرویی ازسوی دشمنان انقلاب و نظام مورد تهدید قرار گیرد همه کشور با تمام ظرفیت و سرمایه اش در دفاع از آن نیرو بسیج خواهد شد.
عالی ترین مقام اجرایی استان در پایان سخنان خود ابزار امیدواری کرد: همه با قدر دانستن این همدلی ها و با وحدت و همراهی، مسیر پیشرفت و توسعه کشور و استان و رفع مشکلات و مسائل مردم را دنبال کنیم.
گفتنی است در ابتدای این مراسم "سردار محمدرضا میرحیدری" فرمانده ‌نیروی انتظامی استان گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی برای برقراری هرچه بهتر و بیشتر نظم و امنیت در استان در ایام نوروز ارائه داد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..