پایان مطالعات طرح هادی روستایی در استان یزد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد : مطالعه طرح هادی روستایی ، در سطح بیش از 350 روستای بالای 20 خانوار استان یزد پایان یافت.

به گزارش یزدی نیوزقربانیان گفت: این طرح در برخی روستاهای مهم زیر ۲۰ خانوار نیز تهیه شده و هم اکنون نیز  ، در بیش از ۲۶۰ روستای استان با همکاری دهیاری ها و بخشداری های استان اجرایی شده است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد ، به ساخت مسکن  برای اقشار کم درآمد بعنوان دیگر وظیفه مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : هم اکنون ساخت مسکن در بیشتر شهرهای استان در حال اجراست و در برخی شهرستانها در مرحله تحویل به متقاضیان قرار دارد .
وی از اعطای تسهیلات ارزان قیمت ساخت مسکن به روستائیان و همچنین متقاضیان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر خبر داد و گفت :  تاکنون ۲۵ هزار مورد تسهیلات  ، ۲۵ میلیون تومانی ساخت مسکن به متقاضیان در شهرها و روستاها پرداخت شده است .
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  به بهسازی معابر ، آسفالت معابر و توسعه فضای سبز بعنوان مهمترین فعالیت های بنیاد در سطح روستاهای استان اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به توسعه روستاها و تثبیت مالکیت در روستاها تاکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلانی ۵۰ هزار جلد سند مالکیت را به روستائیان تحویل داده است.
 وی  افزود : در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر استان  نیز ،  تغداد ۲۵ هزار جلد سند مالکیت به مردم واگذار شده است .
 قربانیان همچنین از اعطای تسهیلات ویژه به واحدهای مسکونی در روستاهای هدف گردشگری برای تبدیل واحدهای مسکونی خود به بوم گردی اشاره کرد و گفت: متقاضیانی که علاقمند به تبدیل واحدهای مسکونی تاریخی خود به واحدهای بوم گردی هستند میتوانند با مراجعه به اداره های بنیاد مسکن در سطح شهرستانها ،  از  تسهیلات که به صورت قرض الحسنه است بهره مند شوند . 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ،  همچنین به اجرای طرح کمربندی روستای نصر آباد بعنوان یکی از طرحهای مهم بنیاد در روستاهای استان اشاره کرد و افزود :  این طرح با همکاری دهیاری روستای نصر اباد در حال اجراست .
 
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..