استاندار یزد:

ایجاد بستر رشد هنر خدمت ارزنده انقلاب به عرصه هنر است

استاندار یزد گفت: مهمترین ظرفیتی که انقلاب اسلامی برای تعالی هنر فراهم کرد، ایجاد بسترهای مناسب برای رشد هنر برای همه اقشار جامعه بود.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی طالبی در مراسم تجلیل از چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان یزد و هنرمندان برتر سال ۹۷ که به همت حوزه هنری یزد برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم، جای چنین برنامه‌هایی را در استان یزد برای گردهم آوردن هنرمندان رشته‌های مختلف خالی دانست.

 
وی افزود: این اتفاق مبارکی است که هنرمندان دور هم جمع شوند و با نام و یاد و شهدای والامقامی همچون شهید سیدجلیل ساداتی از آنها تجلیل شود.
 
طالبی بیان کرد: اتفاق مبارکی است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با مروری بر هنر چهار دهه گذشته، وضعیت هنر امروز را در انقلاب اسلامی مورد ارزیابی قرار دهیم و برای آینده و مسیر پیش‌رو برنامه ریزی کنیم.
 
استاندار یزد خاطرنشان کرد: کشور ما به مدد هنرمندان در رشته‌های مختلف افتخارات بسیاری را به دست آورده و مهمترین ظرفیتی که انقلاب اسلامی برای تعالی هنر فراهم کرد، ایجاد بسترهای مناسب برای رشد هنر برای همه اقشار جامعه بود.
 
وی افزود: امروز می‌بینیم که هنر از محدود شدن به قشری خاص رها و وارد زندگی همه مردم شده و به مدد آن بسیاری از هنرمندان در جای جای کشور توانسته‌اند فضای کشور را به عرصه هنرمندی خود تبدیل کرده و آثار خود را به علاقمندان و مخاطبان عرضه کنند.
 
طالبی اظهار امیدواری کرد: همه هنرمندان به نام هنر انقلاب اسلامی زیر یک سقف جا بگیرند و هنر متعهد به حقیقت یعنی هنری که اصالت خود را از حقیقت گرفته را ترویج دهند.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم این محافل و رقابت‌ها منجر به خلق هنر فاخر و متعهد به حقیقت شود تا بتوانیم با استفاده از ابزار هنر، حرف‌های خود را در سراسر جهان مطرح کنیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..