مدیرکل ارشاد استان یزد:

برنامه‌های فرهنگی یزد در سال ۹۸ با برند وحشی بافقی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اجرایی شدن برنامه‌های فرهنگی هنری با برند وحشی بافقی در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمجید جوادیان زاده در مراسم جشن هنر شهرستان بافق اظهار داشت: وحشی بافقی از جمله شعرایی است که گستره جغرافیایی فرهنگ را جابه‌جا کرده و محدود به شهر و استان نیست.

 
وی عنوان کرد: در بسیاری از کشورهای فارسی زبان، فرهنگ و هنر وحشی بافقی حضور دارد و این نشان از محبوبیت این شاعر بلندآوازه دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه وحشی بافقی باید طلایه‌دار سال ۹۸ باشد، بیان کرد: تلاش می‌کنیم گفتمان ادبی وحشی بافقی را بین جوامع گسترش دهیم.
 
جوادیان زاده همچنین خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تلاش می‌کند با مدار راهبردی و افق طراحی شده برای مدیریت فرهنگ و هنر پیش برود.
 
وی با بیان اینکه طراحی افق‌ها و برگزاری جشنواره‌ها موجب می‌شود در روزمرگی گرفتار نشویم، عنوان کرد: خودباوری فرهنگی و استفاده از ظرفیت نهفته در شهرستان باعث رشد و تعالی خواهد شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری در دل جامعه و مردم در سال جاری با همت و کمک فرمانداری‌ها خبر داد و یادآور شد: داوران این جشنواره‌ها می‌توانند استادکاران هر منطقه باشند.
 
جوادیان‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هر چند وقت یک بار باید از هنرمندان شهرستان تجلیل شود، بیان کرد: در سال جاری نگاه عادلانه‌تری برای تقسیم اعتبار به انجمن‌ها داریم.
 
وی با بیان اینکه انتقاد موجب سازندگی و رشد می‌شود، خاطرنشان کرد: به عنوان متولی فرهنگ، زمینه را برای نقد سازنده آماده می‌کنیم.
 
جوادیان زاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان بافق جزو بهترین مجتمع‌ها است، افزود: با راه‌اندازی این مجتمع بازآفرینی فرهنگ و هنر در شهرستان افزایش می‌یابد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..