مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:

آموزش و پرورش یزد عزم جدی برای تقویت مدارس صدرا دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: عزم آموزش و پرورش استان یزد برای تقویت مدارس صدرا به لحاظ کمی و کیفی در این استان جزم است.

به گزارش یزدی نیوز عباسعلی دانافر در در نخستین جلسه کمیته پشتیبانی مدارس علوم و معارف اسلامی صدر استان یزد با تبریک اعیاد شعبانیه، از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا استان به عنوان مدارس کیفی و مطلوب در استان یاد کرد.

 
وی خاطرنشان کرد: مدارس صدرا نقش بسزایی در موفقیت‌های آموزش و پرورش استان در شاخصه‌های مختلف ایفا می‌کنند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: این عزم در مجموعه آموزش و پرورش استان برای تقویت و گسترش مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا از نظر کمی و کیفی وجود دارد.
 
دانافر با بیان اینکه در مدارس صدرا تربیت در ساحت‌های شش‌گانه نسبت به سایر مدارس در جایگاه مناسب‌تری قرار دارد، عنوان کرد: به همین دلیل حمایت از این مدارس را از تکالیف و رسالت‌های مهم خود می‌دانیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به پیش قدمی مدارس صدرا در زمینه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: باید تمام تلاش در راستای اجرای کامل و صحیح این سند در مدارس استان به کار گرفته شود.
 
 اختصاص مکان به مدارس صدرا پسرانه و دخترانه دور دوم شهرستان یزد، نحوه جذب دانش آموز در سال تحصیلی جدید در مدارس صدرا استان، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در مدارس صدرا استان، تأمین کادر آموزشی و اجرایی مدارس از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود که تصمیمات لازم در مورد آن اتخاذ شد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..