امام جمعه یزد:

آمریکا در رأس حامیان تروریست جهان است

امام جمعه یزد با اشاره به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران گفت: آمریکا در رأس حامیان تروریست جهان است و این سخنان نشان از ضعف و ناتوانی آنها دارد.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز در دیدار با جمعی از هنرمندان حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ خود، شهدای بسیاری در اثر مبارزه با حرکت‌های تروریستی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

 
وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها زاده آمریکایی‌ها و سایر کشورهای مستکبر جهان هستند، افزود: حضور سپاه پاسداران در منطقه و مبارزه با تروریسم سبب شده که داعش با بدترین وضع شکست بخورد و ریشه آنها در سوریه خشکیده شود و امروز هم بغض و کینه آمریکایی‌ها از این شکست بیشتر شده است.
 
امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: زمانی که دشمنان اسلام و انقلاب با ما دشمنی کنند و سعی بر انجام توطئه در زمینه‌های مختلف داشته باشند، یعنی کار و حرکت ما درست است و باید با جدیت و اقتدار بیشتری روال خود را ادامه دهیم.
 
ناصری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک حرکت و انقلاب خدایی است، عنوان کرد: برای این موضوع دلایل مختلفی وجود دارد که یکی از مهمترین این دلایل، حمایت‌های الهی است که از این انقلاب در طول ۴۰ سال قبل شده است.
 
امام جمعه یزد با بیان اینکه کسی فکر نمی‌کرد که تروریست‌ها و حامیانشان که در رأس آنها آمریکای جنایتکار قرار داشت، در سوریه با مشکلی مواجه شوند، گفت: با عنایت خداوند متعال، تمام توطئه‌های آمریکاییان در این منطقه خنثی شد و تروریست‌ها شکست خوردند و همه این موارد امدادهای الهی بوده است.
 
ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هنرمندان باید برای حراست از انقلاب و کانون خانواده، آثار هنری ارزشمندی تولید کنند، افزود: هنر بیش از هر چیز دیگری می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.
 
امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمن امروزه فضای مجازی را به عرصه اصلی حضور خود تبدیل کرده است، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در ارتباط با هنر باید به آن توجه شود، ضرورت حضور هنرمندانه هنر انقلابی و اسلامی در فضای مجازی است به گونه‌ای که بتواند بر مخاطبان تأثیرگذاری کامل و زیادی داشته باشد.
 
وی ادامه داد: هر کسی با استعدادی که از خداوند گرفته باید در راستای حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب قدم بردارد که اگر به این موضوع توجه درستی صورت گیرد، هر کسی در هر عرصه‌ای از جمله هنری، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، بازرگانی و موارد مختلف دیگر برای این انقلاب کار می‌کند و به این وسیله تمام مشکلات برطرف می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..