مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد:

اهدای یک روز حقوق کارکنان تبلیغات اسلامی استان یزد به سیل‌زدگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در راستای همدردی و کمک به هموطنان در استان‌های سیل زده، کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد یک روز حقوق خود را اهدا کردند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی ضمن ابراز همدری با هموطنان در استان‌های سیل زده اظهار داشت: سیل‌های اخیر مشکلات بسیاری را برای هموطنان ایجاد کرده که نیازمند کمک‌های مردمی و حمایت‌های مسئولان در بخش‌های مختلف است.

 
وی با بیان اینکه خدمات خوبی توسط نیروهای مردمی، نهادهای انقلابی و دستگاه‌های دولتی در این مدت انجام گرفته است، افزود: متأسفانه حجم آسیب‌ها بسیار بالاست و این امر نیازمند مشارکت حداکثری مردم و همه نهادها و دستگاه‌ها است.
 
حسینی کوهستانی ادامه داد: در این راستا و در جهت ابراز همدردی با هوطنان سیل زده، کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در حرکتی خودجوش و جمعی یک روز حقوق خود را به سیل‌زدگان استان‌های شمالی، غربی و جنوبی کشور اهدا کردند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: مبلغ جمع آوری شده برای کمک به سیل زدگان به حساب نهادهای ذی‌صلاح واریز خواهد شد.
 
حسینی کوهستانی تصریح کرد: جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مساجد با محوریت ائمه جماعات، در هیئت‌های مذهبی توسط ایستگاه‌های تعیین شده از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از سیل زدگان در استان صورت گرفته است.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..