فرمانده انتظامی استان یزد:

میزان سرقت‌ها در یزد ۲۷ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در ایام نوروز با راه‌اندازی گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در سطح شهرها و دایر کردن ۳۱ ایستگاه نوروزی پلیس، میزان سرقت‌ها ۲۷ درصد کاهش یافت.

به گزارش یزدی نیوزسردار محمدرضا میرحیدری در دیدار با مدیرکل دادگستری استان یزد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های پلیس استان یزد در اجرای طرح نوروزی اظهار داشت: با همکاری دستگاه‌های مرتبط در حوزه امنیت از جمله مراجع قضائی، سپاه، بسیج و اطلاعات همچنین با همدلی و تعامل مناسبی که بین آنها وجود دارد، وضعیت امنیتی مطلوبی را در سطح استان یزد شاهد هستیم.

 
فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: به دلیل شرایط خاص آب و هوایی در کشور، تعداد میهمانان نوروزی یزد به بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر رسید که در جاده‌های استان و سطح شهرها شاهد افزایش قابل توجه حجم ترافیک بودیم.
 
وی تصریح کرد: با وجود این حجم سفر، با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب فرهنگی، اجتماعی، انتظامی و ترافیکی و افزایش گشتی‌ها و ایستگاه‌های ثابت در سطح جاده‌های استان و با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله راهداری و شهرداری و … سرقت‌ها در استان یزد ۲۷ درصد کاهش داشته است.
 
میرحیدری خاطرنشان کرد: این کاهش به دنبال راه اندازی گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در سطح شهرها همچنین دایر کردن ۳۱ ایستگاه نوروزی پلیس اتفاق افتاده است.
 
محمدرضا حبیبی، مدیرکل دادگستری استان یزد نیز در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سال نو اظهار داشت: در این ایام حضور فعالانه پلیس در سطح استان مشهود بود و با توجه به افزایش حجم مسافران در استان یزد، عملکرد پلیس قابل تقدیر است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..