توسعه و ایجاد شبکه برق در شهرستان مهریز

نواب مدیر عامل برق استان یزد از ایجاد شبکه برق در شهرک های روستایی و تسهیل در روند برق چند واحد تولیدی در مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد درسفر به مهریز و بازدید از واحد های پروژه های بزرگ و مهم در حال اجرا در مهریز با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری ، بیان کرد : صنعت برق  با رویکرد حمایت از تولید  در مسیر ایجاد اشتغال پایدار تلاش خواهد کرد.

وی مردم، مدیران و تولیدکنندگان را به عنوان سه ضلع تشکیل دهنده تحقق شعار سال یاد کرد و افزود : شرکت توزیع نیروی برق در سال های اخیر ضمن کاهش خاموشی و افزایش ضریب اطمینان شبکه های برق ، همواره برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تلاش کرده است.
نواب اظهار داشت : در فروش انرژی ، بخش های صنعتی با ۵۲ درصد ، کشاورزی با ۱۵ درصد ، خانگی ۲۲درصد ، عمومی ۶درصد و پنج درصد در بخش تجاری قرار گرفته است و در مجموع ۶۷ درصد فروش انرژی حوزه توزیع استان در تولید استفاده می شود
آرش نواب افزود:روستاهای دارای شهرک مسکونی در مهریز با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به زودی  برق دار می شوند.
وی در ادامه بازدید از مجتمع جدید گاوداری مهریز گفت:انشعاب برق به واحدهای گاوداری در مجتمع جدید که در دست ساخت می باشد از فردا واگذاری آنها آغاز و واحدهای در حال فعالیت برق دار می شوند.
 بازدید از چند واحد تولیدی درشهرک های صنعتی مهریزو تسهیل در روند برق این واحدها از دیگر برنامه های سفر نواب به مهریز بود.
زارعزاده ، فرماندار شهرستان مهریز در این بازدید گفت:ایجاد زیرساخت‌های مطمئن برای سرمایه گذاری وظیفه‌ی دولت است و تلاش میکنیم نیازمندی‌های همه نقاط  شهرستان  را در نظر بگیریم و شهرستان مهریز دارای ظرفیت‌های مناسبی برای توسعه صنعتی دارد و همه باید به رشد این منطقه کمک کنیم
زارع زاده تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در این سال ها کمک های شایان ذکری در اصلاح شبکه  واگذاری برق به واحدهای تولیدی و صنعتی داشته که شایسته تقدیر است.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..