فرماندار میبد به کمپین بهرفت پیوست

در دومین روز از عید نوروز فلاح فرماندار به همراه بخشدار مرکزی، شهردارمیبد و رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در پست‌های نوروزی هلال‌احمر شهرستان، به کمپین «بهرفت» پیوست.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در دومین روز از عید نوروز «حسین فلاح» فرماندار به همراه «محمدجواد احمدی» بخشدار مرکزی، «علیرضا نقوی» شهردار میبد و «کمال بنا» رئیس جمعیت هلال‌احمرشهرستان با حضور در ایستگاه‌های استقبال از مسافرین نوروزی، ضمن بازدید از این ایستگاه‌ها، با امضاء میثاق نامه طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) به این کمپین سراسری که در راستای پیشگیری از تصادفات و سوانح جاده‌ای در جریان است، پیوست.

ریس ستاد خدمات سفر شهرستان میبد در ادامه از پست‌های نوروزی شهرداری، نیروی انتظامی و هلال‌احمر نیز بازدید و از نزدیک، خدمات مختلف این ادارات در طول ایام طرح نوروزی را موردبررسی قرارداد.

در پایان این بازدید که جمعی از امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر حضور داشتند، فلاح از خدمات داوطلبانه و شبانه‌روزی در طرح‌های نوروزی هلال‌احمر وهمچنین شهرداری میبد و نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و قدردانی کرد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..