مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد :

مراجعه بیش از ۷۱ هزار نفر از مسافرین نوروزی در شش روز ابتدایی طرح نوروزی به پایگاه های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر یزد

بیش از 71 نفر در شش روز ابتدایی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر استان یزد از خدمات این ایستگاه ها در سطح استان بهره مند شدند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: در ۶ روز گذشته و از ابتدای طرح ۲۸ اسفند با تلاش اعضای جوان این جمعیت بیش از ۷۱ هزار نفر از مسافران نوروزی برای دریافت خدمات متنوع فرهنگی و امدادی به پایگاه‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال‌احمر استان یزد مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده، ۸۲۲ مسافر در خیمه‌های این جمعیت به اقامه نماز پرداختند و ۳۵۷۶ کودک نیز در فضای دوستدار کودک حضور پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: بهره‌مندی ۵۳۵ نفر از ایستگاه‌های سلامت نیز از دیگر خدمات سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر از آغاز طرح نوروزی تا‌کنون بوده است.

حرازی زاده با اعلام اینکه بیش از ۳۴۹ عضو جوان در روز این طرح نوروزی در شش  روز گذشته و در ۲۳ پست طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی  حضور داشتند ، گفت :  با اشاره به توزیع بسته های فرهنگی و اقلام آموزشی در پست های ایمنی و سلامت در این مدت ۴۶۷۹۵ قلم محصولات تبلیغاتی و فرهنگی در بین مسافران نوروزی توزیع شد.

وی اهداف این طرح را‌، نمایش توان عملیاتی تیم‌های بشر دوستانه جوانان هلال‌احمر و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها‌، ترویج فرهنگ پیشگیری از طریق ارتقاء سطح آگاهی‌های عمومی مردم در امر حوادث و سوانح کشور و معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و بشر دوستانه دانست.

این مقام مسئول تصریح کرد: برگزاری ششمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی از دیگر برنامه‌های این طرح است که مسافرین می‌توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را برای هلال احمر ارسال کنند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..