ثبت ۱۴رکورد در ایران در سالجاری

متخصصان و کارکنان شرکت فولاد آلیاژی ایران موفق شدند با افزایش ۸۰درصدی وفروش رکورد‌هایی را ثبت کنند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در بازدید آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان از فعالیت کارخانجات این شرکت گفت: تولید امسال این شرکت از لحاظ مذاب به ۴۵۰هزار تن می رسد که این میزان تولید به معنای ۲۶هزار تن افزایش نسبت به سال قبل است.

 
چای چی افزود: به لحاظ ارقام فروش هم همکاران ما موفق شدند امسال این میزان را از مرز ۱۸۰۰میلیارد تومان بگذرانند که به نسبت سال قبل ۸۰درصد افزایش پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه امسال این شرکت توانسته ۱۴رکورد جدید در زمینه های مختلف تولید و فروش به ثبت برساند افزود: امسال شش سایز جدید به محدوده ابعادی خود اضافه کردیم و برای اولین بار هم موفق به تولید فولادهای زنگ نزن به روش تولید ۱۰۰درصد قراضه زنگ نزن شدیم که این کار سبب شد که وابستگی کشور به هند برای این نوع فولاد کاهش پیدا کند و بتوانیم روند تولید این فولاد در کشور را به وجود آوریم تا زمینه خودکفایی هم فراهم شود.
 
چای چی گفت: در بحث اشتغال هم الان یک هزار و ۵۰۰نفر نیروی تحت چارت و ۵۰۰نفر هم به عنوان نیروهای پیمانکاری این شرکت داریم.
 
نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت های این شرکت از زحمات دست اندرکاران آن قدردانی کرد.
 
آیت الله ناصری گفت اینکه تولیدات این شرکت به کشورهای صاحب نام اروپایی صادر می شود نشان از کیفیت بالای آن است وجای بسی امیدواری است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..