تجلیل از دانش آموزان برتر مقطع دبستان

معاون فرهنگی دادگستری استان: کسب علم و معرفت و دانش کلید پیشرفت و تعالی بشر است که مورد تأکید آموزه‌های دینی و اسلامی است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا عرشیان در جشن تجلیل از دانش آموزان برتر دادگستری استان افزود: در گام دوم انقلاب باید با تأسی از تعالیم عالیه اسلام با مدیریت علمی و جهادی، نسلی اندیشمند، پیشرو، پرتوان و عالم را تربیت کرد.

 
این مقام قضایی، انقلاب و نظام اسلامی را امانتی ارزشمند ذکر کرد و بیان داشت: این انقلاب که ثمره خون هزارن شهید و تلاش ایثارگران و جانبازان و آزادگان و خانواده های معزز شهدا است.
 
وی تصریح کرد: امروز دشمن با سیاه نمایی و اِعمال انواع تحریم های ظالمانه در پی آن است تا مردم سخت کوش و مقاوم ایران را به سمت یأس و نا امیدی بکشاند اما عزم راسخ و اراده قوی این مردم در پی فتح قله های مرتفع علمی، پژوهشی و فناوری است.
 
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد، با اشاره به قرار گرفتن ایران در جمع ۱۵کشور برتر جهان از نظر میزان تولید علم، ابراز داشت: بر اساس آمار های جهانی سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱برابر جهان است.
 
عرشیان تجلیل از دانش آموزان برتر را تشویقی برای کسب علم و دانش دانست و بیان داشت: این اقدام با حمایت ریاست کل دادگستری و هر دو سال یکبار برای دانش آموزان با رتبه برتر اجرا می شود تا انگیزه ای مضاعف برای نسل آینده ساز جهت تلاش بیشتر در سنگر علم و ادب و تحصیل ایجاد نماید.
 
شایان ذکر است در این مراسم با اهداء لوح و هدایایی به تعداد ۱۱۶نفر از فرزندان برتر در کسب علم و معرفت بر اساس کارنامه تحصیلی تجلیل شد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..