مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد خبر داد:

کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیران یزد برای احداث فضاهای آموزشی

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه ساز استان یزد گفت: خیران مدرسه ساز استان یزد سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان برای احداث فضاهای آموزشی کمک می کنند.

به گزارش یزدی نیوز محمدعلی خواجه‌رضایی در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد در سال ۹۷ با اشاره به برگزاری همایش خیران مدرسه ساز اظهار داشت: این همایش از سال ۷۷ هر سال با همکاری سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش برگزار شده و در سال ۹۸ نیز بیست‌ویکمین همایش برگزار خواهد شد.

 
وی عنوان کرد: رویکرد جشنواره بیست‌ویکم، مدرسه محور است و تمام خیران مدرسه ساز استان یزد در مدارس خود مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 
خواجه‌رضایی یادآور شد: این مراسم در صبح روز چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به میزبانی ۵۰۰ مدرسه خیرساز در سطح استان اجرا می‌شود و خیر هر مدرسه، توسط انجمن اولیا و مربیان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
 
مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز استان یزد ادامه داد: در فرصت مناسب‌تری نیز یک همایش کلی و در خور شأن خیران استان، برگزار خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: خیران در کشور سالانه ۸۰۰ میلیارد تومان برای احداث فضاهای آموزشی کمک می‌کنند که این میزان مشارکت در استان یزد سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان است.
 
خواجه‌رضایی خاطرنشان کرد: امسال اعتبار خوبی به نوسازی مدارس استان یزد داده شده تا پروژه‌های نیمه تمامی که توسط خیران احداث شده، تکمیل شود.
 
وی اظهار امیدواری کرد: دولت به خوبی به تعهدات خود عمل کند تا شاهد افزایش مدارس استاندارد و ایمن در سطح استان باشیم.
 
خواجه‌رضایی همچنین عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم فعالیت‌های خیران استان در حوزه احداث فضاهای آموزشی را به سمت مدارس شبانه روزی، هنرستان‌ها، تجهیزات مدارس و کمک به دانش آموزان بی‌بضاعت سوق دهیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..