بسیاری از مردم و ورزشکاران از مزیت‌های بیمه ورزشکاری مطلع نیستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه بسیاری از مردم و ورزشکاران از مزیت‌های بیمه ورزشکاری مطلع نیستند تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد حفظ سلامتی ورزشکاران است.

به گزارش یزدی نیوز، مسعود شریعتی در آیین تجلیل برترین‌های کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان یزد با تاکید بر اینکه اگر فردی سلامتی جسمی و روحی خود را می‌خواهد باید به سمت ورزش حرکت و به صورت مرتب آن را انجام دهد اظهار داشت: اهمیت مسئله ورزش بر هیچ کس پوشیده نیست و همگان نسبت به این مسئله آگاهی دارند و اگر این کار به صورت منظم و پیوسته انجام شود بدون شک فرد با مشکلات کمتری در سنین بالاتر مواجه می‌شود.

 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه در گذشته خانواده‌ها به نسبت کمتر از مزیت‌های ورزش اطلاعات داشتند تصریح کرد: این آگاهی در طول سال‌های اخیر نسبت به گذشته بیشتر شده و خانواده به این مسئله توجه می‌کنند.
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت بیمه ورزشکاری اضافه کرد: هر ورزشکاری که به اماکن ورزشی وارد می‌شود باید تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گیرد تا اگر برای شخص مشکلی پیش آمد بتواند از آن طریق اقدام کند.
 
شریعتی یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد را حفظ سلامتی ورزشکاران عنوان و بیان کرد: بسیاری از ورزشکاران از مزیت‌های کارت بیمه ورزشی آگاهی ندارند و همین مسئله سبب شده تا آمار ورزشکاران بیمه شده در حد انتظار نباشد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: هیات ورزشی استان و باشگاه‌ها در جهت آگاهی بخشیدن به ورزشکاران برای استفاده از کارت بیمه ورزشی می‌توانند نقش موثری را ایفا کنند.
 
وی با اشاره به اینکه باید در جهت اطلاع رسانی به عموم مردم در راستای مزیت‌های بیمه ورزشی گام برداریم تصریح کرد: امیدواریم تمامی کسانی که ورزش را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند، بیمه ورزشی را در دستور کار خود قرار دهند و از این مزیت‌ها استفاده کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..