مدیر جهاد کشاورزی خاتم:

۴۲ تن میوه تنظیم بازار در خاتم توزیع می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاتم از تشکیل کمیته راهبری تنظیم بازار میوه شب عید در شهرستان خاتم خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، ۴۲ تن میوه در خاتم توزیع می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمجتبی آغاز اظهار داشت: بر اساس نظر کمیته راهبری تنظیم بازار میوه شب عید، توزیع میوه از امروز در شهرستان خاتم آغاز شده است.

 
وی افزود: توزیع مناسب میوه شب عید یکی از مهمترین برنامه‌های شرکت تعاونی روستایی در پایان سال است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و به همین منظور جلسه کمیته راهبری به منظور ساماندهی و توزیع میوه تنظیم بازار عید در جهاد کشاورزی تشکیل شده است.
 
آغاز با اشاره به سهمیه ابلاغی به بخش مرکزی هرات به مقدار ۴۲ تن میوه عنوان کرد: میوه شب عید در این شهرستان شامل ۲۵ تن پرتقال تامسون و والنسیا و ۱۷ تن سیب زرد و قرمز است که در اولین مرحله توزیع می‌شود و در صورت تقاضای بیشتر مردم، این سهمیه افزایش خواهد یافت.
 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاتم با بیان اینکه قیمت میوه عید ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار است، افزود: قیمت پرتقال تامسون ۳۵۰۰ و والنسیا ۴۵۰۰ و سیب قرمز و زرد ۶,۲۰۰ تومان است که با توجه به شرایط توزیع بازار، قیمت میوه از طریق ستاد تنظیم بازار استان مصوب شده است.
 
آغاز اظهار داشت: میوه شب عید در بخش مرکزی هرات در دو مرکز شرکت تعاونی روستایی و شرکت تعاونی تولیدی نهر مسیح و در دهستان چاهک در شرکت تعاونی رضوان دشت توزیع خواهد شد.
 
به گزارش مهر، جلسه کمیته راهبری شهرستان خاتم با حضور مدیر جهاد کشاورزی به عنوان رئیس کمیته، رئیس اداره تعاون روستایی به عنوان دبیر کمیته، بخشدار مرکزی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس شورای اسلامی شهر هرات و رئیس شورای دهستان چاهک و مدیران عامل شرکتهای تعاونی تولید نهرمسیح و رضواندشت در جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..