امام جمعه ابرکوه:

شرایط پیشرفت و موفقیت در ابرکوه فراهم است

امام جمعه ابرکوه با اشاره به اینکه ابرکوه مردمی صبور و فهیم و مسئولانی کوشا و پرتلاش دارد، گفت: شرایط پیشرفت و موفقیت در ابرکوه فراهم است.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در جلسه شورای اداری ابرکوه که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: به لطف خدا و صبوری مردم، در شهرستان ابرکوه تمام زوایا و روزنه‌های امید وجود دارد.

 
وی بیان کرد: ابرکوه آینده‌ای موفق و مترقی را در پیش دارد زیرا از مؤلفه‌های مهمی نظیر بهره‌مندی از مدیرانی پا به کار، مردمی صبور و کوشا و مسئولانی پر تلاش برخوردار است.
 
حسینی تصریح کرد: همه در این شهرستان در حال انجام مأموریت‌های خود به بهترین نحو ممکن هستند و گرچه نقایصی وجود دارد اما عزم همه برای رسیدن به پیشرفت و موفقیت جزم است و مؤلفه‌های موجود به زودی این موفقیت‌ها را رقم خواهد زد.
 
ضرورت برخورد جدی با مخلان نظم و ثبات بازار
 
امام جمعه بخش بهمن ابرکوه نیز در این جلسه اظهار داشت: برخی افراد در این شرایط اقتصادی به دنبال به هم زدن اوضاع بازار هستند و لازم است با آنها برخورد جدی و قانونی شود.
 
حجت الاسلام علیزاده خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی لازم است با چنین افرادی با جدیت و قاطعیت برخورد شود و نگذاریم که سودجویی چنین اشخاصی زمینه‌ای برای افزایش مشکلات مردم را فراهم کند.
 
وی با برشمردن مشکلات مردم تاکید کرد: لازم است مسئولان در آستانه عید نوروز شرایط بهتری برای مردم فراهم آورند تا شاهد نشاط بیشتری در خانواده‌ها باشیم.
 
 
منیع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..