جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

بیانیه گام دوم به عنوان منشور تمدن سازی مدنظر رسانه‌ها قرار گیرد

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بیانیه ارزشمند رهبر معظم انقلاب موسوم به گام دوم باید به عنوان منشور تمدن سازی مدنظر رسانه ها قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزسعید زارع در مراسم تجلیل از رسانه‌ها و روابط عمومی‌های فعال در اطلاع رسانی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال نسبت سال‌های گذشته، مردم به خوبی در برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مشارکت داشتند و شاهد رشد ۱۵ تا ۳۰ درصد مشارکت آنها بوده‌ایم.

 
سعید زارع عنوان کرد: با وجود توطئه دشمنان باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم و از آن به عنوان منشوری در راستای تمدن سازی و خودسازی بهره بگیریم و رسانه‌ها باید در این زمینه پیشتاز باشند.
 
وی بیان کرد: مردم با حضور خود و خبرنگاران با انعکاس خبری به خوبی توانستند در برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کنند.
 
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: برای موفقیت‌های روزافزون پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی با ایجاد امید، شور، اعتماد و … به فعالیت خودشان در تمامی عرصه‌ها ادامه دهند.
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این نشست اظهار داشت: رسانه‌های گروهی با همراهی خود می‌توانند در اجرای برنامه‌ها به نظام و دولت کمک فراوانی کنند.
 
علی صالحی افزود: خبرنگاران دلسوزانه به وظایف خود عمل می‌کنند که باید از آنها به نحو احسن تجلیل و قدردانی شود.
 
 در این مراسم از رسانه‌ها، مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی فعال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..